Gå til innhold

Sex og silikon

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vurderer silikon i brystene mine. Ikke mega store bryster som skriker etter oppmerksomhet, men kvinnelige, vakre bryster som hever selvtillitten :)

Men er det noen her som har erfaringer fra sexlivet når det kommer til silikon? Alt fra følsomhet, mannens reaksjoner, egen selvfølelse osv? :)

Takker for alt av svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt inn silikon, ikke SVÆRE ballonger, men nok til at jeg føler meg mer kvinnelig og komfortabel i eget skinn. Mine bryster ble mye mer følsomme etter operasjonen, og er det ennå. Sexlivet mitt er bedret fordi jg føler meg bedre med min egen kropp, og kan nyte det som foregår i senga og ikke tenke på hvordan jeg tar meg ut. Har kun fått positive tilbakemeldinger fra partnere også, inegn som syns det er ekkelt el stygt. Mine er forholdsvis myke og gode å ta i og passer perfekt til min kropp.

Lykke til med operasjon :o)

Skrevet

Jeg har også operert "naturlige silikon bryster" . Disse er myke å ta på.

Jeg har blitt noe mindre følsom etter operasjonen. Dette plaget meg med en gang, men nå er jeg så vant til det ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har silikonpupper som ser naturlige ut. De færreste vet at jeg har silikon.

Puppene mine har nå nedsatt følelse på undersiden og på brystvortene, men det plager meg ikke. Det var ikke spesielt følsomt eller godt å bli tatt på der tidligere heller.

Lenge etter operasjonen fikk jeg meg ny kjæreste, og siden han er av den fornuftige og ordentlige typen, var jeg bekymret for hva han ville synes når han fikk vite at jeg hadde silikon. Jeg var redd det ville skuffe ham.

Det gikk helt fint. Da jeg nevnte det sa han at han hadde kjent det første gang han tok ordentlig på dem. Han har også sagt at han ville vært like fornøyd med meg uansett om jeg var operert eller ikke, og jeg mistenker at jeg ikke ville "fått lov" av ham til å ta silikon om vi hadde vært sammen på den tiden jeg gjorde det. Men samtidig virker det som han er veldig fornøyd, for han koser med dem hele tiden :)

Jeg har bare positive erfaringer.

Lykke til, uansett hva du velger å gjøre :)

Skrevet

Jeg skal også ta silikon tenkte jeg, neste år. Sånn april mai, så jeg er "klar" til sommeren! Hørte igår at det fantes dråpeformet også. Noen som har erfaringer fra det?

Selv har jeg to små barn jeg har ammet, så puppene mine er ikke akkurat der de var for 3 år siden! Jeg vil ikke ha noen enorme pupper, jeg vil bare ha de sånn de var! Jeg hadde egentlig bra str på de, men føler de har krympet nå etter ammingen! Også ser de ut som er hoppbakke fra siden når jeg titter meg i speilet :)

Er det noen som har klinikker de vil anbefale, leger som er flinke, puppeformer som er finere enn andre...??

dette gjør jeg kun av hensyn til min egen selvtillitt. Jeg vil kunne se meg i speilet og være fornøyd med det jeg ser!

Gjest Mann på 45
Skrevet

Jeg har lagt inn silikon, ikke SVÆRE ballonger, men nok til at jeg føler meg mer kvinnelig og komfortabel i eget skinn. Mine bryster ble mye mer følsomme etter operasjonen, og er det ennå. Sexlivet mitt er bedret fordi jg føler meg bedre med min egen kropp, og kan nyte det som foregår i senga og ikke tenke på hvordan jeg tar meg ut. Har kun fått positive tilbakemeldinger fra partnere også, inegn som syns det er ekkelt el stygt. Mine er forholdsvis myke og gode å ta i og passer perfekt til min kropp.

Lykke til med operasjon :o)

Har vært sammen med et par med silikon og har jo aldri sagt at det er ekkelt eller stygt. Så slem er jeg jo ikke. Selvsagt skryter vi.

Dog ville jeg nok foretrukket uten.

Gjest Gjest
Skrevet

Ville du foretrukket dem naturlige om puppene var som ørene på en fuglehund? Jeg skal operere meg rundt St hans. Er lei av den skrukkete deigen som ligger nederst i cupen og av å måtte dekke meg helt opp til halsen for at det ikke skal synes. Jeg er bare 37. Puppene mine er 78...

Skrevet

Ville du foretrukket dem naturlige om puppene var som ørene på en fuglehund? Jeg skal operere meg rundt St hans. Er lei av den skrukkete deigen som ligger nederst i cupen og av å måtte dekke meg helt opp til halsen for at det ikke skal synes. Jeg er bare 37. Puppene mine er 78...

Jeg forstår deg godt jeg.... Mine ble "tomme" etter amming, derfor jeg tok det. Ingen kan se at det er silikon pupper.

Dette gjør du for din egen skyld, og jeg ser ingen problemer ved det ;)

Skrevet

Jeg hadde også tomme lommer etter 2 barn, tok silikon for 6 mnd siden, og de ser allerede flotte, naturlige og helt myke. Jeg ble mer følsom etter jeg fikk silikon jeg da, før var jeg ikke noe følsom.

Føler meg bedre ved sex og, slipper å tenke på hvilke stillinger som ikke er flatterende for de tomme lommene.

Kjærsten min som jeg fikk etter jeg hadde tatt silikon er veldig fornøyd, han synes de ser og kjennes naturlige ut, bortsett fra da jeg ligger på rygg, da kjenner man att det er silikon.

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er jeg som har 2 vrengte polvåtter på brystet :)

Skal operere om 1 uke, så kjenner nervene ganske greit...

Gleder meg som en unge! :D

Men til dere som allerede har operert, Hvordan var det etter operasjonen?

Hvor lenge var dere evt. borte fra jobb...?

Hvor lenge var det vondt...? Går det ann å sammenligne smertene med noe...?

Tar det lang tid før de begynner å normalisere seg....?

Blir snitt under den ene, og rundt brystvorta på den andre.... Litt små skeptisk til det, men det kan ikke bli værre enn det er nå..

Noen som har erfaring med dette...?

Skrevet (endret)

Wow! Er det så vanlig å ta silikon i dag? Eller er det helt tilfeldig at nesten alle som har svart på denne tråden har eller skal/vil? Jeg lever vel kanskje i fortiden når jeg tror at "ingen" tar plastiske operasjoner..

Edit: VG la nettopp ut denne saken:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10006207

Jeg synes faktisk det er ganske fælt at trenden går mot at det ikke er normalt å ha sine egne pupper/sin egen kropp. En ting er hvis en ikke har pupper i utgangspunktet - hvordan det er etter en har ammet unger vet jeg ikke (har ennå ikke barn selv), men jeg synes at trenden går mer og mer mot at alle skal være som de i Hollywood, og det synes jeg er en usunn utvikling..

Endret av ablaze
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Wow! Er det så vanlig å ta silikon i dag? Eller er det helt tilfeldig at nesten alle som har svart på denne tråden har eller skal/vil? Jeg lever vel kanskje i fortiden når jeg tror at "ingen" tar plastiske operasjoner..

Edit: VG la nettopp ut denne saken:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10006207

Jeg synes faktisk det er ganske fælt at trenden går mot at det ikke er normalt å ha sine egne pupper/sin egen kropp. En ting er hvis en ikke har pupper i utgangspunktet - hvordan det er etter en har ammet unger vet jeg ikke (har ennå ikke barn selv), men jeg synes at trenden går mer og mer mot at alle skal være som de i Hollywood, og det synes jeg er en usunn utvikling..

Silikon er faktisk veldig vanlig i dag. 3 i min klasse har silikon og er sikkert flere på skolen som har det. Silikon er den plastiske operasjonen som er mest populær. Er det ikke? Vil folk ta silikon så go for it! :)

Skrevet

Silikon er faktisk veldig vanlig i dag. 3 i min klasse har silikon og er sikkert flere på skolen som har det. Silikon er den plastiske operasjonen som er mest populær. Er det ikke? Vil folk ta silikon så go for it! :)

Hvilken skole går du på? Videregående? Universitet/høgskole?

Det er jo tydeligvis jeg som er litt gammeldags her, men jeg synes det er sykt hvis jenter på videregående tar silikon fordi de synes de har for små pupper..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken skole går du på? Videregående? Universitet/høgskole?

Det er jo tydeligvis jeg som er litt gammeldags her, men jeg synes det er sykt hvis jenter på videregående tar silikon fordi de synes de har for små pupper..

Sykt nei. Det motivet kan jeg godt forstå med det fokuset det er på kvinners bryster i verden. Men dumt av dem når de ikke enda har fått barn. DET kan bli en dyr operasjon det.. når svangerskap og amming har sørget for endringer man ikke hadde trodd.

Jeg vil nok anbefale alle kvinner å vente til den delen av livet er unnagjort først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...