Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en konsert på dette stedet om noen dager, men skjønner ikke helt hvor det ligger. Jeg er ikke særlig kjent i Larvik, har bare vært der som ferga gikk fra tidligere (Color line til Fr.havn). Adressen til stedet er oppgitt å være Feyersgate 7, men dette er iflg. Google maps midt i sentrum. Men når jeg ser bilder av Bølgen, så ser det ut som om det ligger ved vannet. Dette er litt forvirrende. Jeg er ikke særlig glad i å kjøre på ukjente steder, hadde derfor vært kjekt med en forklaring på hvor Bølgen ligger, og hvor jeg bør parkere. Jeg har GPS, så det hadde vært flott med en adresse jeg kan taste inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mener det ligger i nærheten av jernbanen. Tror du svinger av i et lyskryss ved "farrishuset" som jeg kaller det (siden det står Farris på veggene). Veien går under jernbanebrua, står sikkert skiltet til Bølgen Kulturhus også.

Siden du har vært på fergekaia før, så ville jeg anbefalt å tatt avkjørselen etter inn til Larvik, da kommer du rett ned dit du skal (lyskrysset kommer da før jernbanestasjonen).

Beklager at det er kronglete forklart, er heller ikke lommekjent i Larvik, men sett kulturhuset når jeg har kjørt forbi bare.

Edit: Annen addresse som er oppgitt på nettsiden: Sanden 2, 3152 Larvik

Endret av Nalla
Skrevet

Tusen takk for svar. :) Jeg tror jeg ble litt klokere nå når jeg fikk se et kart, jeg vet ikke hvordan jeg klarte å finne en annen adresse enn deg...

Det ser jo relativt greit ut å komme seg dit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...