Gå til innhold

Undertøy under brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp: Noen som har sett eller vet om et sted eller en butikk/nettside hvor jeg kan finne hvit BH som har lav skjæring (litt lav i ryggen) og i tillegg kan brukes med gjennomsiktige stropper? Hadde vært så perfekt om denne Bhen var å finne et sted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bh fra Lindex hvor stroppene over skuldrene kan byttes ut. i tillegg følger det med en ekstra stropp so settes på under og rundt magen slik at en trekker bakre stroppen nedover. Denne er super til kjoler hvor ingenting skal vise bakfra..

Tror det er denne:

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3812421&styleid=461889&path=3403475;3215210;3232575;3528387;492833

Supert! Kan man trekke stroppen ned lavt over rygg og samtidig benytte stroppene normalt over skuldrene? (at man da ikke må ha halterneck f.eks?)

Skrevet

Du kan velge om du vil ha stroppene over skuldrene normalt, eller om du vil trekke de ut (er en mulighet for å åpne opp ryggen enda mer, men blir da så vide at de lett faller ned over armen).

Ryggstroppen trekkes ned en god del i forhold til normalt vha ekstra stropp som går rundt magen, så dersom ryggen ikke er alt for vid så skal ikke noe bh vise :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Du får kjøpt multifunksjonelle BH'er hvor du kan lage ekstra lav skjæring i ryggen og hvor du selv velger hvordan du har stroppene (kryss, halter eller vanlig), samt bytte dem ut. BH'en går en ekstra runde rundt magen, slik at den holder seg på plass lavt nede.

Jeg tror de har slike på blant annet Lindex. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...