simba80 Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Vi skal reise til syden med vår 3 mnd sønn. Burde vi velge all inclusive eller leilighetshotell? Han er flaskebarn så vi er avhengig av å få sterilisert flasker døgnet rundt helst...
effy Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg ville ha gått for en velutstyrt leilighet med kokemuligheter. Vi var i syden da sønnen var 8 mnd og valgte leilighet pga lettere å få varmet opp mat etc.
Gjest Jauda Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Vi skal reise til syden med vår 3 mnd sønn. Burde vi velge all inclusive eller leilighetshotell? Han er flaskebarn så vi er avhengig av å få sterilisert flasker døgnet rundt helst... Vi er heldig og har egen leilighet i "syden", og det er gull:) Finnes mange sånne du kan leie! Sjekk finn.no for eks.
Anglofil Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Mange all inclusive-hotell har jo leiligheter også, slik at man kan få begge deler. Jeg ville valgt all inclusive, men så liker jeg det også enklest mulig når jeg reiser på sydenferier. Mvh Yvonne
tingeling Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Definitivt leilighet hvis dere ikke kan si "ja takk begge deler". Med leilighet kan dere legge babyen på et mørkt soverom og likevel sitte oppe og kose dere om kvelden osv. (Hørte om noen som hadde vanlig hotellrom og etter at barna hadde lagt seg satt foreldrene på badet og spiste pizza). Med sterilisering av flasker og uregelmessige tider så er leilighet et must spør du meg.
~Solsikke~ Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Det finnes mange "all inclusive"-leiligheter. Når man har barn er det en stor fordel å kunne spise på en restaurant hvor det er buffet, altså at man slipper å vente på maten, man slipper å tenke på regningen, ting går raskt...
Pasha Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Hadde gått for et leilighetshotell. Der er det en liten kokeplate og kjeler.. og hvis du er heldig vannkoker også. (hvis ikke er det jo ikke verre enn å ta med en liten enn hjemmenifra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå