Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg er en jente på 17 år som for ikke lenge siden traff en virkelig nydelig gutt! Det høres jo selvfølgelig helt flott ut, men da kommer problemene. Hva gjør jeg? Hvordan går jeg fram? Er det fortsatt sånn at gutten burde ta første skritt og alt det der? Jeg vet ikke om han har kjæreste eller hva han mener om meg, men jeg kan jo ikke bare la sjansen gå i fra meg Jeg har ganske så dårlig selvtillit, og han er en sånn selvsikker type. Jeg kan jo bare snakke helt vanlig med ham og ikke vise noen interesse i det hele tatt, men da risikerer jeg jo at han kanskje tenker det samme som meg, at jeg ikke er interessert! Er det noen som har gode råd? Vil gjerne høre fra både gutter og jenter Tusen takk til alle som orker å svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. mai 2010 #2 Del Skrevet 9. mai 2010 Sende ham et forsinket Valentinesday-kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå