Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresen min begynte å ha sex for 3 mnd siden (jeg var jomfru)

noe som er veldig frustrerende er at det ikke føles noe godt i det hele tatt,

det er rett og slett vondt. Jeg skjønner ikke hvorfor.

Jeg slapper jo av og slikt.. men like vel gjør det vondt.

Noen som har noen ide om hvorfor det kan være slik?

kan det være at jeg ikke tåler kondom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Jeg og kjæresen min begynte å ha sex for 3 mnd siden (jeg var jomfru)

noe som er veldig frustrerende er at det ikke føles noe godt i det hele tatt,

det er rett og slett vondt. Jeg skjønner ikke hvorfor.

Jeg slapper jo av og slikt.. men like vel gjør det vondt.

Noen som har noen ide om hvorfor det kan være slik?

kan det være at jeg ikke tåler kondom?

Bruker dere lang nok tid på forspill?

Er du våt nok?

Det kan svi og gjøre vondt om du ikkje er "tøyd" nok ut eller er våt nok nedentil.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker dere lang nok tid på forspill?

Er du våt nok?

Det kan svi og gjøre vondt om du ikkje er "tøyd" nok ut eller er våt nok nedentil.

Vi bruker en stund på forspill, så jeg er våt nok, er nok ikke det som er problemet.

Og vi har hatt såpass mye sex at jeg er nok "tøyd" ut nok

Skrevet

men kan det være at jeg ikke tåler kondom?

at jeg er allergisk mot gummi,

men det skal vel ikke gjøre vondt da, eller?

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Vi bruker en stund på forspill, så jeg er våt nok, er nok ikke det som er problemet.

Og vi har hatt såpass mye sex at jeg er nok "tøyd" ut nok

Eg meinte at kisen din eller du f.eks fingrer deg for at du skal bli våt og for at det skal bli litt "videre" der nede før penisen skal inn.

Har hatt mye sex eg også, men eg trenger fortsatt litt berøring nedentil for at det ikkje skal gjøre vondt/være ubehagelig.

men kan det være at jeg ikke tåler kondom?

at jeg er allergisk mot gummi,

men det skal vel ikke gjøre vondt da, eller?

Eg vil tro du hadde fått utslett og kløe nedentil om du var allergisk mot latex, ikkje vondt. Det er ikkje verre enn at du tar ein tur til lege og tar ein liten sjekk, så finner du ut av det.

Skrevet

Eg meinte at kisen din eller du f.eks fingrer deg for at du skal bli våt og for at det skal bli litt "videre" der nede før penisen skal inn.

Har hatt mye sex eg også, men eg trenger fortsatt litt berøring nedentil for at det ikkje skal gjøre vondt/være ubehagelig.

Eg vil tro du hadde fått utslett og kløe nedentil om du var allergisk mot latex, ikkje vondt. Det er ikkje verre enn at du tar ein tur til lege og tar ein liten sjekk, så finner du ut av det.

Han bruker også å fingre meg, men likevel så gjør det vondt, eller, vondt er kanskje ikke det riktige ordet å bruke. Det er rett og slett bare ikke godt..

Men noe annet er også at om jeg er full, så er det nesten litt godt. Det er litt underlig. Kan det være pga. kjemien da? at jeg ikke tenner så på han i edru tilstand?

at det er grunnen for at det ikke er godt

Gjest Blubberella
Skrevet

Det siste du nevner kan ha med å gjøre at du rett og slett slapper mer av når du har drukket! Ofte kniper man litt ekstra hvis man er redd for at det skal gjøre vondt, og det er ikke bevisst bestandig heller. Man har noen muskler nedi der som kan "leve sitt eget liv" og knipe hvis du er nervøs eller redd for ubehag/smerter, og da blir det naturlig nok vondt pga det.

Du (og typen) må ta det veldig med ro så du får god tid til å bli skikkelig tent, både fysisk og psykisk. Hvis du først opplever én gang uten ubehag, slapper du lettere av neste gang og klarer lettere å nyte istedet for å være nervøs. Det er også normalt at ting tar litt tid, både fordi du var jomfru og fordi dere nettopp har begynt å ha sex sammen. Selv seksuelt erfarne kan oppleve en tilvenningsperiode med ny sexpartner.

Du kan også gå til legen og høre, men jeg tror årsaken er at du ubevisst kniper fordi du er nervøs og/eller redd for at det ikke skal bli godt.

Skrevet

Jeg fikk en litt aha-opplevelse etter noen måneders tid som nettopp-jomfru. :lol: Jeg også fikk utrolig vondt, men plutselig en dag prøvde jeg å løfte opp beina og vips! var det godt. Jeg har nemlig en tapp ''der nede'' om gjør at jeg ikke kan ligge strak ut når vi kjører misjonær. Kan dette være noe? :klø:

Grunnen til at det er godt når du er full, er nok fordi du slapper av og fordi du ikke kjenner at det er vondt nettopp fordi du er full. Når jeg har drukket kan mannen bare peise på i for eksempel doggy - noe han ikke kan gjøre ellers på grunn av ''tappen'' :gjeiper: - og jeg synes det er godt.

Gjest jente21
Skrevet

Jeg hadde også vondt den første tida. Å miste "jomfrudommen" var sinnssykt vondt! Det var faktisk vanskelig å gjennomføre samleie siden jeg var så trang/hadde tykk jomfruhinne. Jeg antar at jeg forsatte å spenne musklene der nede ubevisst (hadde såkalt vaginisme), slik at det fortsatt var ubehagelig å ha sex. Plutselig en dag gikk dette over, og nå kjennes det utrolig deilig. Nå klarer jeg å slappe helt av. Det er hvertfall veldig viktig å føle seg trygg med partneren sin. Kanskje bør du "øve litt for deg selv" med fingring. Når dette kjennes greit og du klarer å slappe av kan du la kjæresten din prøve. Håper inderlig det ordner seg for deg!

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg fikk en litt aha-opplevelse etter noen måneders tid som nettopp-jomfru. :lol: Jeg også fikk utrolig vondt, men plutselig en dag prøvde jeg å løfte opp beina og vips! var det godt. Jeg har nemlig en tapp ''der nede'' om gjør at jeg ikke kan ligge strak ut når vi kjører misjonær. Kan dette være noe? :klø:

Det er mye å lære når man er nybegynner, i sex som i alt annet :) . Du har misforstått den såkalte "misjonærstillingen". Det er ikke slik at du skal ligge med armer og ben utstrakt i sengen, eller hvor du ligger. Da er det ikke noe rart i at det ikke går så bra. En fin stilling er å slynge bena rundt rumpa/ryggen på kjæresten din. Da blir det en annen vinkel og lettere for gutten å trenge inn.

Skrevet

Det er mye å lære når man er nybegynner, i sex som i alt annet :) . Du har misforstått den såkalte "misjonærstillingen". Det er ikke slik at du skal ligge med armer og ben utstrakt i sengen, eller hvor du ligger. Da er det ikke noe rart i at det ikke går så bra. En fin stilling er å slynge bena rundt rumpa/ryggen på kjæresten din. Da blir det en annen vinkel og lettere for gutten å trenge inn.

Det var jo dette jeg hadde misforstått. Jeg hadde jo ikke peiling, for jeg hadde jo aldri gjort det før så jeg lå jo strak som en pinne i mange uker før jeg fant det ut. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...