Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Var ute på et kjent utested i Bergen igår. Koste meg masse med venner og kjæresten. Ser en dame som sitter og kikker på meg, noe jeg syns var litt rart. Plutselig drar hun opp et visitt kort til et modellbyrå hun driver. Ja jeg har hørt om det før. Syns det var veldig gøy, men idag er jeg litt usikker. Burde jeg ta kontakt? Hun sa også jeg så bra ut. Jeg har forøvrig barn, og strekk merker på magen :/
Glynis Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Hva heter byrået? Hva er ambisjonene dine? Hvor gammel er du? Hvor høy er du? Har du litt pupper? (ja, dette er alle relevante spørsmål som gjør at du kan få et bedre svar).
Miss Puddel Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 hvis du vet at det er et seriøst firma, så hvorfor ikke gi det en sjanse? er jo litt artig da!
Papayadreamer Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Ja det er jo litt artig.jeg blir nok aldri noen ordentlig model, men kanskje jeg kan drive med litt reklame oppdrag i og med at jeg er en normal slank jente med et pent ansikt... jeg har itillegg endel arr på kroppen min:/
Marabou Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Det finnes ingen feilfrie mennesker, alle modeller sminkes og styles og bildene retusjeres. Om de mener ansiktet og figuren din egner seg til modelloppdrag så er det det som avgjør. Hvorfor ikke bare prøve, hvis du har lyst?
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg ville nok sjekket litt ut byrået for å se angående seriøsiteten o.l. Men bortsett fra det, go for it.. Modeller i dag blir sminket og photoshoppet til helvete uansett så..
LetThemEatCake Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Om du tycker att det verkar kul att modella så Go for it! Kolla bara upp så att de är seriösa först.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå