Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg var tidligere sammen med en meget sjarmerende mann som var utro og løy meg oppi trynet hele tida (han nekter for å ha vært utro, men..) Etter mye om og men gjorde jeg det slutt etter å ha sagt rett ut hva jeg syns om den respektløse oppførselen hans. Nå har jeg fått vite at han vil ha meg tilbake.. han innser nå at han har vært en drittsekk og vil at alt skal fungere mellom oss igjen. Det jeg lurer på kjære kg'ere er: kan en player forandre seg? Jeg er litt satt ut og vet liksom ikke hva jeg skal si til han..
Pimpernell :-) Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Alt er mulig, men har du virkelig lyst til å ta sjansen på å bli såret på nytt, igjen, av samme mann ?
Gjest *miffy* Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Kan en player forandre seg? For å være helt ærlig: jeg vet ikke. Jeg tror svaret kommer an på person. Jeg tror noen kan forandre seg, andre ikke. Det kommer an på så mye.
^me^ Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg var tidligere sammen med en meget sjarmerende mann som var utro og løy meg oppi trynet hele tida (han nekter for å ha vært utro, men..) Etter mye om og men gjorde jeg det slutt etter å ha sagt rett ut hva jeg syns om den respektløse oppførselen hans. Nå har jeg fått vite at han vil ha meg tilbake.. han innser nå at han har vært en drittsekk og vil at alt skal fungere mellom oss igjen. Det jeg lurer på kjære kg'ere er: kan en player forandre seg? Jeg er litt satt ut og vet liksom ikke hva jeg skal si til han.. nå kjenner jeg ikke han men jeg står på det at den som har vært utro en eller flere ganger før har stor risiko for og være utro igjen. jeg tror at du for din egen del burde finne deg noen som fortjener deg. tenk på deg selv, hva har denne mannen gjort for og fortjene deg?fortjener ikke du det beste?hvorfor gå for den første som tilbyr seg? du er herren over ditt liv, det blir slik du setter standarden! gå og finn deg en mann som kan gjøre seg fortjent til og være sammen med deg!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Alt er mulig, men har du virkelig lyst til å ta sjansen på å bli såret på nytt, igjen, av samme mann ? Hm, det var det da. Akkurat nå så vet jeg ikke engang hva jeg føler. Kan også nevne at mannen det gjelder er i midten av 30-årene, så det er ingen fjortis vi snakker om her. Jeg hadde nå kommet til det punktet at jeg taklet helt fint å være venner med han, også skjer dette... Skal møte han i morgen og snakke, så får se hva som skjer. Jeg er veldig klar på at jeg aksepterer ikke sånn oppførsel en gang til. Har egentlig mest lyst å gå i kloster haha.
Gjest Anjelika Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg var tidligere sammen med en meget sjarmerende mann som var utro og løy meg oppi trynet hele tida (han nekter for å ha vært utro, men..) Nekter han fremdeles for å ha vært utro, selv om du vet det er faktum at han har vært det? Isåfall tyder det ikke helt på at han har endret seg, eller?
^me^ Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 jeg ville holdt meg langt borte fra han, det er dessverre ganske stor tjangs for at du vil gå igjennom det samme igjen om du velger og ta tjangsen på han.
Hapzen Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Noen playere forandrer seg når de vokser opp og er klar for å slå seg til ro (og møter den store kjærligheten) andre er det livet ut desverre, det er vanskelig å si.
Gjest MissB Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Ja, jeg tror en player kan forandre seg når han vokser opp og/eller finner kjærligheten. Men jeg tror ikke alle forandrer seg heller. Du får tenke deg nøye om før du går inn i et forhold med han igjen uansett tror jeg.
Gjest Anonym mann Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Må bare spørre. HVorfor i helsikke falle så mange kvinner for badboys og playere. Ikke bare faller de for dem, men gir dem bøttevis med sjangser. "Kanskje jeg kan forandre ham sukk". Den dummeste ideen som fins. Du bør ikke gi den idioten en sjangse til er mitt forslag. nok av snille gutter der ute hvis man bare kan slutte og tenne på menn som ikke vil ditt beste. En annen ting som er verdt å tenke på er at en personlighet blir mer og mer uforandelig jo eldre man blir. Det vil si at sån som du er når du er 25, sån vil du være når du er 60 litt grovt skisert. Selvfølgelig kan man forandre seg men det krever jævlig hardt arbeid og kanskje terapi. Tviler sterkt på at den dusten gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå