Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som vet om loppemarked i nærheten av ålesund i nærmeste fremtid. Venninna mi har mye glass og porselen hun vil kaste. Jeg vil jo at hun skal levere dette på loppemearked da. Noen som vet om noe loppemarked? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Del Skrevet 10. mai 2010 Håper noen vet om et loppemarked hvis ikke kaster hun nok alt rett i søpla Jeg synes det er veldig synd da noen kanskje ville blitt glad for tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 14. mai 2010 #3 Del Skrevet 14. mai 2010 Håper noen vet om et loppemarked hvis ikke kaster hun nok alt rett i søpla Jeg synes det er veldig synd da noen kanskje ville blitt glad for tingene Vet ikke om noe loppemarked, men hun kan jo levere det f. eks. på bruktbutikken på sjøholt? Evt en annen bruktbutikk i Ålesund, vet ikke om noen der da men finnes sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. mai 2010 #4 Del Skrevet 16. mai 2010 Prøv NMS gjenbruk, de tar i mot alt mulig dilldall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Del Skrevet 18. mai 2010 Eller fretex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå