Gå til innhold

Hvordan komme seg videre etter samlivsbrudd?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

TS her.

Nå har det gått over 2 mnd siden jeg opprettet tråden og jeg er fremdeles så forferdelig sint! Trodde at det ville minke med tiden - alle tilbakemeldinger både her på kg og fra andre sier det - men jeg opplever altså at jeg fremdeles kaver i sinne, forbannelse, frustrasjon osv. Jeg klarer ikke å forholde meg til min eks, kun pr mail og sms klarer vi å kommunisere ok. Og det blir tungvint når vi har barn sammen.

Er dere helt sikre på at dette kommer til å gå over? Jeg ser bare ikke noe lys i tunellen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det går over om du ønsker at det skal gjøre det. Men du kan ikke sette deg ned å vente på et mirakel. Du må jobe med det selv, finne din måte å komme videre på.

Jeg liker å skrive når følesene overmanner meg, og jeg jobber aktivt med å fokusere positivt, er evig optimist og lever for å tro at alt går bra om man vil det selv, men noen ganger blir det en annen type bra enn man hadde tenkt bare .

Denne skrev jeg til en venn:

"Gjennom livet opplever vi mye eller lite, våre valg og våre veier er vårt eget ansvar. Selvfølgelig er det valg vi angrer på, valg som sårer, valg som gjør vondt. Men i oss selv finner vi svaret på hva vi ønsker oss om vi er åpne og klarer å se. Å leve med bitterhet, anger, sinne eller gi andre all skyld for våre feil gir oss ikke noe positivt. De viktige tingene i livet er det vi må fokusere på, glede, omsorg, nærhet, empati, humor, kjærlighet av alle slag, å være glad i mennesker gir en utrolig glede også når stormer gjør livet vanskelig. :-) .. Å kunne gi av seg selv er en stor gave, å kunne trøste når man selv trenger trøst, lytte til sin kjære og utrykke sine tanker og følelser er vanskelig for mange, men klarer man det vil man føle nærheten og kjærligheten på en ny måte. Slik ønsker jeg å se verden, ville bare dele det"

Gir deg en klem og ønsker deg all lykke videre på veien mot din type bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...