Gjest buy Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Vi har et lite jubileum i begynnelsen på neste måned. Vi har da vært sammen i 1 år, og jeg ønsker å gi henne en liten oppmerksomhet. Hun er en voksen, aktiv og selvstendig kvinne som betyr veldig mye for meg Vi har det godt sammen, selv om vi ennå ikke bor under samme tak. Har jo veldig lyst å markere "vi-har-vært-sammen-i-1-år!" dagen. Ikke noe veldig stå-hei opplegg, men vil vise henne at jeg bryr meg, og er blitt veldig glad i henne. Så... HVA skal jeg gi? Det blir ikke blomster, for å si det slik Noen gode tips? Tenkte først på et gavekort på en sånn "spa" greie... blir det for dumt? Hva ville DERE ønsket å fått? Hilsen lykkelig mann
Elensire Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 så søt du er da Personlig hadde jeg elsket å få et spa-gavekort av min kjære. Det er utrolig deilig og avslappende. Ellers kan du jo alltids gi henne et smykke eller noe slikt...hvis ikke du syns det er for klisje, eller vanlig lykke til med jubileumet
Gjest but Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Takk for tipset med smykke. Hadde ikke tenkt på det, men skal jammen se nærmere på det ja
Gjest Marion Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Så snill du er! Jeg hadde blitt utrolig glad om han bare hadde gitt meg et fint kort eller sagt noen gode ord eller kanskje fått jeg en rosebukett jeg da, men så er jeg ikke vant til at min kjæreste gjør sånt. SPA er da kjempesupert! Kanskje SPA-behandlig dere to sammen? Eller hva med en liten romantisk middag ut på resturant?
Karry Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 En opplevelse sammen med henne? Smykke er aldri feil.... Du vet best hvem hun er og hva hun liker.
Gjest også 1 års dag Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Hei. Jeg har også vært sammen med kjæresten min i 1 år om kort tid. Ville blitt kjempeglad for blomster, kort, smykke, spa. Eller en god middag og vin og en hyggelig kveld sammen. Men hva ville du ønsket deg? Jeg har lyst til å gi noe til min samboer. Men han setter ikke pris på verken blomster eller smykker akkurat? Hva gir man til en mann? OGså han over 30 år. Ikke meningen å kuppe tråden, men tips fra deg hadde vært supert.
LineGourmet Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Ja, overrask med middag hjemme med vin og god mat, stearinlys og gjerne blomster med et fint kort
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Hvis du gir smykke, pass på å ikke gi ring (eller noe i en boks som ser ut som en ring)........
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Kjæresten min vil ikke gi meg smykker (annet enn at jeg har fått noen flotte øredobber en gang) dette er fordi når han først skal gi smykker, vil han virkelig gi noe flott noe! Så når ringen kommer, da kommern! hahaha. jeg syntes egentlig det er litt gøy! Men nok om det! SPA gavekort til dere begge er en FANTASTISK bra gave! =) Og hvis du VIRKELIG skal slå på sjarmør-tromma, hadde jeg laget et lite fotoalbum med bilder fra "året som har gått" og en liten kommenar i ny og ne =) Jeg har gjort det til min kjæreste hvert år siden vi ble sammen, og han sier at det er de gavene han setter mest pris på
Gjest buy Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Hei. Jeg har også vært sammen med kjæresten min i 1 år om kort tid. Ville blitt kjempeglad for blomster, kort, smykke, spa. Eller en god middag og vin og en hyggelig kveld sammen. Men hva ville du ønsket deg? Jeg har lyst til å gi noe til min samboer. Men han setter ikke pris på verken blomster eller smykker akkurat? Hva gir man til en mann? OGså han over 30 år. Ikke meningen å kuppe tråden, men tips fra deg hadde vært supert. Vel, jeg kunne f.eks. tenkt meg litt god lukt e.l. ( kaller de det cologne? ), eller kanskje et par kinobill.? Fint å gjøre noe sammen
Gjest også 1 års dag Skrevet 12. mai 2010 #11 Skrevet 12. mai 2010 Takk for tips. Godlukt har han vel nok av, og film liker han best hjemme.. hehe, skal ikke være lett. Men tanken som teller da..
Caramello Skrevet 12. mai 2010 #12 Skrevet 12. mai 2010 Synes gavekort på SPA var en god ide jeg Det husker jeg at jeg også fikk av kjæresten min, når vi hadde vært sammen i ett år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå