Gå til innhold

Er jeg den eneste som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke hvis folk tar på meg når de snakker! Eller hvis de står for nærmt, eller hvis folk kaller meg for "vennen" eller hvis venniner ser at de er glad i meg! Jeg klarer ikke si det tilbake!

Jeg er redd for reker å! De er bare skikkelig ekkel å rosa, også stinker de! Jeg leser alltid når jeg sitter på do! Uansett om det er nr.1 eller 2. Så gnir jeg føttene mot hverandre hver kveld før jeg sovner! :P Så ler jeg alltid når jeg bli flau, da får jeg helt latterkrampe.

Er helt motsatt på første avsnitt, men i andre stemmer alt. Har automatikk i å lese når jeg setter meg ned på do (praktisk å feste notater om emner jeg synes er vanskelige på doveggen), gnir beina, liker ikke synet av reker, og latter er faktisk et vanlig tegn på nervøsitet fikk jeg forklart en gang...

Sjekker også x antall ganger at bilen står i første gir ved kryss o.l., og tar meg i å støtt og stadig skrape bort dritt under neglene (selv om jeg ikke ser noe).

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som elsker å rense ørene etter dusjing... :goodbye: med q-tips

Skrevet

Ikke bare etter dusjen, men ofte ellers og! :) Er jeg den eneste som leser alle aviser og blader "bakfra". D.v.s begynner på siste side og leser meg framover? Jeg har alltid gjort det....

Gjest Bianca26
Skrevet

Ikke bare etter dusjen, men ofte ellers og! :) Er jeg den eneste som leser alle aviser og blader "bakfra". D.v.s begynner på siste side og leser meg framover? Jeg har alltid gjort det....

pleier jeg og. Bortsett fra jeg leser ikke jeg skummer mer igjennom

Skrevet (endret)

Er jeg den eneste som henger ut klær i en komposisjon på snora, med fargerike klyper som matcher det enkelte plagg? lol

Endret av Margareth
Skrevet

Er jeg den eneste som henger ut klær i en komposisjon på snora, med fargerike klyper som matcher det enkelte plagg? lol

Du er nok det! :fnise:

Er jeg den eneste som føler meg sjuskete i vanlige T-skjorter?

Greier ikke klær som går opp til halsen, må ha utringing, uansett hvilken årstid.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg leser avisen fra siste side, men blader må jeg lese riktig vei.

Er jeg den eneste som tenker på noe, og så sier jeg noe av det jeg tenker høyt?

For eksempel: hvis jeg tenker "jeg vil at han skal stryke meg over håret" så kan jeg si "vil at han" høyt.

Det kan være ganske forvirrende hvis det er andre i nærheten!

Skrevet (endret)

Er jeg den eneste som synes at det er ekkelt å ta i mot varme penger? Det vil si mynter som har ligget i lommen og blitt varme.

Endret av -Nixon-
Gjest Tsunade
Skrevet

Lommevarme mynter er litt ekkelt,ja.

Jeg også komponerer klesvasken etter farger når jeg henger den opp, det er rene kunstverket når jeg er ferdig! :fnise:

Er jeg den eneste som liker smørbrød med ost og sylteagurk?

Skrevet

nei jeg liker oxo det :kaffekopp:

Er jeg den eneste som har lyst å skrive til disse som er med på dokumentarer å si hvor modige de er? Du vet, når folk er syke el no, og de viser oss livet de lever. Blir inspirert! Men jeg gjør det bare i tankene. Kommer ikke til å sende noen brev.

Skrevet

nei jeg liker oxo det :kaffekopp:

Er jeg den eneste som har lyst å skrive til disse som er med på dokumentarer å si hvor modige de er?

Absolutt ikke! Sendte en gang en "fan" mail til en etter å ha sett en dokumentar. Ble veldig takknemlig, dog det var sekretæren som svarte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...