Gjest Bianca26 Skrevet 14. juli 2010 #41 Skrevet 14. juli 2010 Jeg takler ikke hvis folk tar på meg når de snakker! Eller hvis de står for nærmt, eller hvis folk kaller meg for "vennen" eller hvis venniner ser at de er glad i meg! Jeg klarer ikke si det tilbake! Jeg er redd for reker å! De er bare skikkelig ekkel å rosa, også stinker de! Jeg leser alltid når jeg sitter på do! Uansett om det er nr.1 eller 2. Så gnir jeg føttene mot hverandre hver kveld før jeg sovner! Så ler jeg alltid når jeg bli flau, da får jeg helt latterkrampe. Enig med det første du skriver. Jeg og har litt problemer med det. Reker liker jeg så der er jeg ikke enig Jeg og pleier å gni føtene mot hverandre før jeg sovner. HIHI Trodde jeg var den eneste.
Adeleine Skrevet 14. juli 2010 #42 Skrevet 14. juli 2010 Jeg bleiker etterveksten hjemme, helt selv Jeg tar avis/blad nummer 2, eller aller helst nest bakerst. OG jeg nyser alltid av den tyggisen Er jeg den eneste som mener at bokstaver og navn har en farge? Og er jeg den eneste som ser for meg en uke som en sirkel, der søndagen ligger inntil mandag? Tar også alltid en avis lengre bak, men helst nr. 5. Tvangstanke :gjeiper: Og jeg har også alltid hatt faste farger på bokstaver og tall. F.eks: N er rosa, M er rød, 5 er blå osv. Går heller ikke på kumlokk, men streker har jeg gitt opp å unngå.
Wonders Skrevet 15. juli 2010 #43 Skrevet 15. juli 2010 hopper oxo over 1. avis/blad... Og går ikke på kumlokk eller rister, de er så ustabile. Er jeg den eneste som flikker helene på skone mine? Alle lar metallet tyte ut bak på stiletter uten å gjøre noe med dette.
Gjest komplisert Skrevet 15. juli 2010 #44 Skrevet 15. juli 2010 hopper oxo over 1. avis/blad... Og går ikke på kumlokk eller rister, de er så ustabile. Er jeg den eneste som flikker helene på skone mine? Alle lar metallet tyte ut bak på stiletter uten å gjøre noe med dette. Jeg er så høy at jeg bruker ikke sko med hæler Er jeg den eneste som ler høyt for meg selv hvis jeg ser noe utrolig morsomt på tv??
Lady Stardust Skrevet 15. juli 2010 #45 Skrevet 15. juli 2010 Nei, jeg tar meg selv i å le høyt av morsomme ting ganske ofte. Er jeg den eneste som gnir storetærne opp og ned mot neste tå når jeg har det fint/koser meg? Kjæresten min mobber meg litt for det, spesielt når vi ser film eller noe, og han hører at jeg "klikker" med tærne.
Gjest Blubberella Skrevet 15. juli 2010 #46 Skrevet 15. juli 2010 Jeg bleiker etterveksten hjemme, helt selv Jeg tar avis/blad nummer 2, eller aller helst nest bakerst. OG jeg nyser alltid av den tyggisen Er jeg den eneste som mener at bokstaver og navn har en farge? Og er jeg den eneste som ser for meg en uke som en sirkel, der søndagen ligger inntil mandag? Å koble farger til bokstaver og navn kan faktisk være en medfødt tilstand som kalles synestesi http://no.wikipedia.org/wiki/Synestesi Jeg legger meg ofte med mascara på, tar helst avis nr 2 eller lenger bak (dette gjelder også andre varer i hylle), har telefonskrekk og må planlegge samtaler med offentlige kontorer før jeg kan ringe (noen ganger skriftlig med liste over hva jeg skal si) og må også sjekke ørti ganger i lyskryssene om jeg virkelig har bilen i 1. gir. Har mange rare greier for meg, så kommer sikkert på mange flere etterhvert
Brooke Penelope Skrevet 15. juli 2010 #47 Skrevet 15. juli 2010 Nei, jeg tar meg selv i å le høyt av morsomme ting ganske ofte. Er jeg den eneste som gnir storetærne opp og ned mot neste tå når jeg har det fint/koser meg? Kjæresten min mobber meg litt for det, spesielt når vi ser film eller noe, og han hører at jeg "klikker" med tærne. Hehe, jeg tok meg i å gni stortåen min mot min andre stortå akkurat mens jeg leste dette innlegget, så nei du er nok ikke den eneste Er jeg den eneste som spiser kylling med kniv og gaffel? Har fått høre av altfor mange venner at dette bare ikke er normalt, og at kylling skal være fingermat
Gjest komplisert Skrevet 15. juli 2010 #48 Skrevet 15. juli 2010 Nei, jeg tar meg selv i å le høyt av morsomme ting ganske ofte. Er jeg den eneste som gnir storetærne opp og ned mot neste tå når jeg har det fint/koser meg? Kjæresten min mobber meg litt for det, spesielt når vi ser film eller noe, og han hører at jeg "klikker" med tærne. Hahahaha, nei jeg gjør akuratt det samme! :) og har lagt merke til at min søster, bror og mor gjør det også!! Er jeg den eneste som ikke vet hva jeg vil bli? Karrieremessig. Har jobbet innen ett par forskjellige ting nå, men blir fort lei/rastløs. Skole er heller ikke ett alternativ enda, ettersom jeg ikke vet hva jeg skulle utdannet meg som
Bantering Spirit Skrevet 15. juli 2010 #49 Skrevet 15. juli 2010 Å koble farger til bokstaver og navn kan faktisk være en medfødt tilstand som kalles synestesi http://no.wikipedia.org/wiki/Synestesi Jeg legger meg ofte med mascara på, tar helst avis nr 2 eller lenger bak (dette gjelder også andre varer i hylle), har telefonskrekk og må planlegge samtaler med offentlige kontorer før jeg kan ringe (noen ganger skriftlig med liste over hva jeg skal si) og må også sjekke ørti ganger i lyskryssene om jeg virkelig har bilen i 1. gir. Har mange rare greier for meg, så kommer sikkert på mange flere etterhvert Vet hva du mener med telefonskrekk! Noterer ned alt som må bli sagt osv...blir helt klam i hendene når jeg skal ringe til offentlige kontorer og sånt Også får jeg helt fnatt neglene mine er flisete eller skeive, da klarer jeg ikke å slutte å tenke på det før jeg får klipt/filt dem
NydeligVakkerPen Skrevet 15. juli 2010 #50 Skrevet 15. juli 2010 Er det flere enn meg som kaster noen av de første papirene på dorullen på offentlige toalett eller på et fremmed sted? Jeg er overbevist at jeg blir "smittet" med noe ellers.
LillePetrine Skrevet 15. juli 2010 #51 Skrevet 15. juli 2010 Haha, jeg kaster alltid de første arkene på dorullen. Jeg inspiserer også doringen nøye og tørker alltid av "for sikkerhets skyld. Ikke at doen blir renere av et par ark med tørt dopapir, men det er vel bare mentalt. Jeg foretrekker faktisk heller å sitte på huk i skogen enn å gå på offentlig do, den ekle urin-sitronlukta er noe av det verste jeg vet. Er det bare meg som har en så overivirg brekningsrefleks at bare en lukt eller stress kan få meg til å brekke meg? Er det bare meg som elsker dill så intenst som jeg gjør (spiser det på ALT)? Er det bare meg som syns spaghetti med ketchup og aromat er nydelig kosemat når jeg ikke gidder å lage noe? Er det bare meg som heller drar på hytta eller besøker bestemor et par uker enn å dra på backpacking i Asia? Oh. Mange. Man mye jeg lurer på.
CocoPiaf Skrevet 23. juli 2010 #52 Skrevet 23. juli 2010 Er det bare jeg som skriver tall baklengs? (altså når jeg skal skrive f.eks tlf nr så starter jeg bakerst..) ..er veldig glad i tall :rødme:
I.am.me Skrevet 23. juli 2010 #53 Skrevet 23. juli 2010 Er det bare meg som elsker dill så intenst som jeg gjør (spiser det på ALT)? Nei, det er ikke bare deg jeg spiser ikke dill på alt siden urter ikke passer på alt, men har det i MYE. Dyrker min egen dill i hagen, den er nydelig. Jeg bruker faktisk å lage en fantastisk dill-suppe, har du smakt det?
Bantering Spirit Skrevet 25. juli 2010 #54 Skrevet 25. juli 2010 ...Oh, kom på nå at jeg får hikke av å spise boller, og det varer kjempelenge
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #55 Skrevet 25. juli 2010 Er jeg den eneste som ikke skifter undertøy hver eneste morgen..?
Gjest Bianca26 Skrevet 25. juli 2010 #56 Skrevet 25. juli 2010 er det bare jeg som ikke klaarer å spise salami eller skinke på brødskiva uten majones. Mååå ha majones, elskeeer majones
Vofsitofsi Skrevet 25. juli 2010 #57 Skrevet 25. juli 2010 er det bare jeg som ikke klaarer å spise salami eller skinke på brødskiva uten majones. Mååå ha majones, elskeeer majones Spiser sjelden majones, jeg Er jeg den eneste som synes det er kjedelig å bare stå foran speilet og pusse tenna, og må gå og se på tv eller gjøre noe annet mens jeg pusser?
Gjest Bianca26 Skrevet 25. juli 2010 #58 Skrevet 25. juli 2010 Spiser sjelden majones, jeg Er jeg den eneste som synes det er kjedelig å bare stå foran speilet og pusse tenna, og må gå og se på tv eller gjøre noe annet mens jeg pusser? Nei det er du ikke. Jeg gjør og det. Er jeg den eneste som mens jeg pusser tenne og kanskje begynner å tenke på noe, blir helt fjern, slutter å pusse og begynner å tygge lett på tannbørsten?
Adeleine Skrevet 26. juli 2010 #59 Skrevet 26. juli 2010 Er jeg den eneste som mens jeg pusser tenne og kanskje begynner å tenke på noe, blir helt fjern, slutter å pusse og begynner å tygge lett på tannbørsten? Nei, du er ikke alene om å tygge på tannbørsten! Jeg faller også ut i en egen verden og tygger i vei med jekslene. Må kjøpe et par tannbørster i mnd. fordi jeg tygger busten helt flat:P Er jeg den eneste som drikker store mengder Pepsi Max? Går vel ned minimum et par liter hver dag..
Bantering Spirit Skrevet 29. juli 2010 #60 Skrevet 29. juli 2010 Tygger også på tannbørsten Også må jeg snu hodeputa hver natt før jeg skal sove, fordi jeg tror at den blir mykere da (selv om jeg egentlig vet at det sikkert nok ikke er noe forskjell) :søvn:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå