Gå til innhold

Er jeg den eneste som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som spiser nanchos med fingrene når jeg er på resturant? hehe

Gjest Eurodice
Skrevet

Er jeg den eneste som spiser nanchos med fingrene når jeg er på resturant? hehe

Hva er nanchos?

Skrevet

Oh, her var det mye kjent ja.

Intimsone, check

Late som jeg ikke ser vage bekjentskaper, check

Aldri ta øverste avis/blad, check

Legger meg med mascaraen på, check

Tørkerutine etter dusj, check

Jeg hater forresten lange ermer og skyver dem alltid oppover underarmen til like under albuen og får noia når de vider seg ut og ramler ned igjen. Unntak: når jeg fryser og har glemt hansker.

Er jeg den eneste som alltid stikker venstre bein i buksa først? Oppdaget det en gang jeg hadde vondt kne og ikke kunne bøye så jeg tok høyre først, da ble jeg helt forvirret.

Kan si meg veldig enig her, utenom det med mascaren, er veldig nazi på å ta av meg sminken og rense huden uansett for trøtt/full jeg er.

Begynte virkelig å tenke på det med buksen nå, skal sjekkes neste gang! :gjeiper:

Er jeg den eneste som får tvangstanker etter å ha brukt kort/mobil/lommebok og lagt det på plass i vesken, må dobbel og trippelsjekke at de faktisk er der? I allefall når jeg går ut av en bil/buss :gjeiper:

Skrevet

Jeg har også tvangstanker ang. 1 gir i bilen! xD Hver gang jeg må stoppe i lyskryss osv, sjekker jeg alltid opptil 5 ganger at den faktisk er i 1 og ikke i3!

Spiser ikke alle nacho med fingrene? Har aldri sett noen spise det med kniv og gaffel! :P

Skrevet

Jeg spiser i hvert fall nachos med fingrene, de få gangene jeg spiser det..

Er jeg den eneste som leser til jeg blir overbekymret på google? Hvis jeg skal lese om en sykdom eller lignende på google, finner jeg så mye rart - og føler at alle symptomer passer på de mest sære og sinnsyke sykdommer. Slikt kan jeg gå mange dager i etterkant å tenke på og tror at det er noe fryktelig galt med meg.. Er jeg den eneste?

Skrevet (endret)

Ja, det betyr at du er hypokonder og koko i hodet.

Endret av Konstantin
Skrevet

Jeg spiser i hvert fall nachos med fingrene, de få gangene jeg spiser det..

Er jeg den eneste som leser til jeg blir overbekymret på google? Hvis jeg skal lese om en sykdom eller lignende på google, finner jeg så mye rart - og føler at alle symptomer passer på de mest sære og sinnsyke sykdommer. Slikt kan jeg gå mange dager i etterkant å tenke på og tror at det er noe fryktelig galt med meg.. Er jeg den eneste?

Nei, er faktisk litt sånn jeg også. Så plutselig kan jeg ende opp med å ha lungekreft eller blindtarminfeksjon :fnise:

Er jeg den eneste som får kjempe dårlig samvittighet når jeg ikke har gjort ferdig leksene mine?

Skrevet

Nei, du er absolutt ikke den eneste! Og når det er skole igjen, så føler jeg at læreren vet at jeg ikke har gjort de ferdig, ser rett gjennom meg eller noe. :sukk:

Er jeg den eneste som pleier å drømme om folk jeg bare har møtt eller sett en gang? Synes det er helt sært når jeg drømmer om en person som jeg bare pleier å se i gangene på skolen, eller i kassa på butikken...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er ikke alene om det. Drømmer til og med om mennesker som ikke eksisterer.

Er jeg den eneste som synes at ordet likestilling er en anakronisme?

Gjest Nanette
Skrevet

Nei, men jeg synes likestilling ikke trenger bety at man skal gjøre like ting eller samme ting men ta sin del av arbeid/ansvar.

Er jeg den eneste som får hikke rett etter når jeg går av bussen?

Skrevet

Nei, men jeg synes likestilling ikke trenger bety at man skal gjøre like ting eller samme ting men ta sin del av arbeid/ansvar.

Er jeg den eneste som får hikke rett etter når jeg går av bussen?

Jeg får ikke hikke av å gå av bussen.

Lillebroren min fikk hikke hver gang han skulle til reguleringstannlegen, og jeg hikker én gang hver gang jeg drikker dispenserbrus (f.eks. McDonalds).

• 1 måned senere...
Skrevet

Fortsetter jeg :)

Er jeg den eneste som står opp kl. 08:00 hver dag, selv uten alarm?

Skrevet

Skrevet

Skrevet (endret)

Haha, ja det er du! Jeg er sånn som har to vekkerklokker OG mobiltelefon. De ringer med sånn fem minutters mellomrom. Jeg våkner på den første -slår den av og snur meg, slumrer litt, så bråvåkner jeg av nummer to og blir irritert, men snur meg igjen og ligger med halvåpne øyne og venter til mobilen min forteller meg at jeg MÅ stå opp nå før jeg begynner å få dårlig tid!

Uffa meg, hvordan SKAL jeg klare å bli en 9-4 person? Haha! :ler:

(Det kommer aldri til å skje, så jeg har valgt riktig studier basert på døgnrytme for å si det sånn!)

Er jeg den eneste som alltid kommer forseint når jeg har god tid, men som kommer till rett tid når jeg har dårlig tid?

Endret av Colargol
Skrevet

nei, gjør det samme hihi

Er jeg den eneste som fortsatt farger håret mitt hjemme?

Skrevet (endret)

Jeg må også ta blad/avis nr 2 - helt ulogisk, men jeg innbiller meg at noen kan ha stjålet feks bilagene i den første avisen, derfor må jeg ta avis nr 2 :)

Er jeg den eneste som nyser når jeg tar en blågrønn ekstra tyggis? (sånn sterk mint eller noe sånt)

Jeg bleiker etterveksten hjemme, helt selv :)

Jeg tar avis/blad nummer 2, eller aller helst nest bakerst.

OG jeg nyser alltid av den tyggisen :)

Er jeg den eneste som mener at bokstaver og navn har en farge?

Og er jeg den eneste som ser for meg en uke som en sirkel, der søndagen ligger inntil mandag?

Endret av Timar
Skrevet (endret)

dobbelt

Endret av Timar
Skrevet

tror ikke det. Liker å tor noen "ser" anderledes en røkkla.

Er jeg den eneste som

nyser av fishermans friend?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...