Gå til innhold

Er jeg den eneste som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert av en Dr.Phil episode jeg så, hvor helt vanlige mennesker stillte spørsmål om de var den eneste som gjorde en viss ting eller hadde en viss mening, så jeg tenkte det kunne vært gøy å gjøre det samme her, at dere kan skrive ting dere føler dere er alene om.

Eks. Er jeg den eneste som ikke tåler at fremmede mennesker står helt oppi ansiktet mitt omtrent når de prater til meg?

Skrevet

Nei, det er du ikke! Intimsone er et fint begrep som mange burde lære seg hva betyr... Jeg har en velutviklet intimsone når det gjelder ukjente, så har problemer når folk jeg ikke kjenner kommer for nære. Eller er jeg helst mer touchy feely med venner.

Er jeg den eneste som later som jeg sover på bussen dersom jeg ser at vage bekjentskaper kommer på?

Skrevet

Hehe jeg tør ikke gjøre sånt; men jeg sitter gjerne med ørepropper (uten musikk i) og glaner veeeeeldig intenst ut vinduet...

Er jeg den eneste som helt ubevisst unngår å tråkke på "streker" på flislagte gulvflater, fotgjengeroverganger, skygger på bakken osv?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, intimsone har vi alle, og nå tar jeg ikke buss da, men later som jeg ikke ser vage bekjentskaper på kjøpesenter / matbutikk!

Ja, jeg tråkker på streker! hihi!

Er jeg den eneste som liker best når langermet topper og gensere har så lange armer at armen dekker nesten ned til knoklene?

Skrevet

Nei! Jeg hater følelsen av bare håndledd.

Er jeg den eneste som foretrekker at klærne faktisk passer?

Skrevet

Ashelia, definitivt ikke! Syns det er så rart når venninner skviser seg inn i for trange klær bare fordi den størrelsen høres bedre ut... Det ser jo så dumt og ubehagelig ut!

Er jeg den eneste som er skikkelig utro mot sminkemerker, og alltid er på utkikk etter den perfekte maskara, foundation o.l.?

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja klær skal både passe og ha fasong.

Er jeg den eneste som tar avis eller blad nr 2 når jeg kjøper det i butikk - som om de er mer ulest enn den som står fremst (dette er nesten en tvangshandling ... og helt ulogisk).

Skrevet

Ashelia, definitivt ikke! Syns det er så rart når venninner skviser seg inn i for trange klær bare fordi den størrelsen høres bedre ut... Det ser jo så dumt og ubehagelig ut!

Er jeg den eneste som er skikkelig utro mot sminkemerker, og alltid er på utkikk etter den perfekte maskara, foundation o.l.?

Hehe jeg mente mer at klær skal sitte fint inntil... Tenker da på oversized/flagrende tunika-moten som har vært de siste par åra. Håpløst for meg å finne klær :sukk:

Skrevet

Ja klær skal både passe og ha fasong.

Er jeg den eneste som tar avis eller blad nr 2 når jeg kjøper det i butikk - som om de er mer ulest enn den som står fremst (dette er nesten en tvangshandling ... og helt ulogisk).

Haha, nei, vi er iallfall to.

Er jeg den eneste som så og si aldri fjerner maskaraen på kvelden før jeg legger meg?

Skrevet

Haha, nei, vi er iallfall to.

Er jeg den eneste som så og si aldri fjerner maskaraen på kvelden før jeg legger meg?

Nei, absolutt ikke.

Er jeg den eneste som ikke kan lyve? (begynner å le) :lur:

Skrevet

Hehe jeg mente mer at klær skal sitte fint inntil... Tenker da på oversized/flagrende tunika-moten som har vært de siste par åra. Håpløst for meg å finne klær :sukk:

Ahh, jeg er med :gjeiper: Da er vi bare nesten helt enige, jeg syns noen av de plaggene kan være fine. Men de fleste er ikke det, så jeg foretrekker som regel fasongsydde plagg. Se, nesten enige! :fnise:

Kan lyve dersom jeg må. Er veldig dårlig på å spøke med folk, da begynner jeg å le med en gang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg må også ta blad/avis nr 2 - helt ulogisk, men jeg innbiller meg at noen kan ha stjålet feks bilagene i den første avisen, derfor må jeg ta avis nr 2 :)

Er jeg den eneste som nyser når jeg tar en blågrønn ekstra tyggis? (sånn sterk mint eller noe sånt)

Skrevet

Det er du nok ;) hehe!

Er jeg den eneste som alltid tørker meg på en bestemt måte og i en bestemt rekkefølge når jeg kommer ut av dusjen?

Skrevet

Nei :P Morgenrutinen innebærer fast tørkemønster også :P

Er jeg den eneste som ikke kan fordra tyggisen med vannmelonsmak?

Sliter litt når jeg sitter på bussen innimellom :S

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, intimsone har vi alle, og nå tar jeg ikke buss da, men later som jeg ikke ser vage bekjentskaper på kjøpesenter / matbutikk!

Ja, jeg tråkker på streker! hihi!

Er jeg den eneste som liker best når langermet topper og gensere har så lange armer at armen dekker nesten ned til knoklene?

Jeg antar du mener at ermet rekker nesten ned til knokene? :fnise:

Skrevet

Oh, her var det mye kjent ja.

Intimsone, check

Late som jeg ikke ser vage bekjentskaper, check

Aldri ta øverste avis/blad, check

Legger meg med mascaraen på, check

Tørkerutine etter dusj, check

Jeg hater forresten lange ermer og skyver dem alltid oppover underarmen til like under albuen og får noia når de vider seg ut og ramler ned igjen. Unntak: når jeg fryser og har glemt hansker.

Er jeg den eneste som alltid stikker venstre bein i buksa først? Oppdaget det en gang jeg hadde vondt kne og ikke kunne bøye så jeg tok høyre først, da ble jeg helt forvirret.

Skrevet

Oh, her var det mye kjent ja.

Intimsone, check

Late som jeg ikke ser vage bekjentskaper, check

Aldri ta øverste avis/blad, check

Legger meg med mascaraen på, check

Tørkerutine etter dusj, check

Jeg hater forresten lange ermer og skyver dem alltid oppover underarmen til like under albuen og får noia når de vider seg ut og ramler ned igjen. Unntak: når jeg fryser og har glemt hansker.

Er jeg den eneste som alltid stikker venstre bein i buksa først? Oppdaget det en gang jeg hadde vondt kne og ikke kunne bøye så jeg tok høyre først, da ble jeg helt forvirret.

Samme på alle her. Det med buksa har jeg aldri tenkt over, skal teste neste gang jeg skal kle på meg. :fnise:

Kan tenke meg at jeg er den eneste som gjør dette (ihvertfall ifølge vennene mine, og er noen av de her inne er jeg vel garantert gjenkjent nå), sorterer potetgull. Tar en klype, legger i hånda og spiser etter størrelse. De minste først, og de store til slutt. Gjør det helt ubevisst hver eneste gang, var ikke klar over det før folk lurte på hva i all verden jeg drev med. :gjeiper:

Skrevet

jeg spiser de store flaka først også går nedover i størrelse.hehe..

er jeg den eneste som synes at vossafår/fårepølser gir assosiasjoner til brystvorter?! (sett ovenfra) :skratte:

Skrevet

Jeg takler ikke hvis folk tar på meg når de snakker! Eller hvis de står for nærmt, eller hvis folk kaller meg for "vennen" eller hvis venniner ser at de er glad i meg! Jeg klarer ikke si det tilbake!

Jeg er redd for reker å! De er bare skikkelig ekkel å rosa, også stinker de! Jeg leser alltid når jeg sitter på do! Uansett om det er nr.1 eller 2. Så gnir jeg føttene mot hverandre hver kveld før jeg sovner! :P Så ler jeg alltid når jeg bli flau, da får jeg helt latterkrampe.

Gjest goodtwin
Skrevet

jeg spiser de store flaka først også går nedover i størrelse.hehe..

er jeg den eneste som synes at vossafår/fårepølser gir assosiasjoner til brystvorter?! (sett ovenfra) :skratte:

Det har jeg virkelig aldri tenkt over :fnise:

Er jeg den eneste som virkelig ikke kan fordra å raspe ost, fordi jeg er livredd for å raspe fingrene og synes ost som ikke er smeltet er kjempeekkelt og lukter kjempevondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...