Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sterkt å selge TVen vår siden vi aldri ser på den, annet enn til DVD, og der kan vi like gjerne bruke laptopene (har bare 19" tv uansett). Men lurer på hvordan vi skal si ifra til NRK isåfall at vi ikke har TV lenger? For vi skal jo ikke betale lisens lenger om vi selger TVen vel? (selger eller kvitter oss med den, er jo ikke sikkert noen vil kjøpe den...)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan bare sende en mail til liensavdelingen. Det gjorde jeg da jeg kasta TVen, og jeg har ikke betalt lisens siden :)

Skrevet

Får kontrollør på døra da eller? :fnise: Er det virkelig bare så enkelt? Vet jo at de som f.eks. plomberer TV-en må sende inn bilder og kopi av kvitteringa fra godkjent verksted osv.

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg fikk ingen kontrollør på døra den gangen jeg kvittet meg med TV for en periode, i alle fall.

Skrevet

Jeg hadde ikke tv i en lang periode, og når de ringte fra lisensavdelingen sa jeg bare at jeg ikke hadde tv, ettersom den jeg hadde var gått i stykker. Hørte ikke noe mer fra dem.

Skrevet

Bare gi beskjed via mail eller noe... da har du det skriftelig. Husk at dersom du eier video, dvd, har dekoder til parabol, så er det akkurat det samme som å eie en tv... Ihvertfall dersom du kjøper det i butikk. Da får NRK beskjed...

Husk at du er ikke pliktig til å åpne døra, eller slippe kontrollør inn.... folk bare tror det, og det spiller de på. Vanligvis peiler de tv signaler, eller titter inn viduet, eller blir sluppet inn når de spør høflig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...