Gjest green tea Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 mot si den andre det er menige at du skal mot si den neste som svarer,du trenger ikke å verre herlig i svarene i det hele tatt. jeg beguiner sommeren er det beste av alle årstider.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Å verre herlig - mener du da være ærlig? :klø: Da skal jeg lyve så det renner av meg her: Sommeren er avskyelig, det er altfor lyst og altfor varmt og jeg savner kong Vinters nærvær. Vinteren er den beste av alle årstider, for da er det er så deilig å isbade! (brrr) Min påstand som skal motsies: Sjokolade smaker bedre enn sylteagurker!
Djungelvrål Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Som vanlig er innleggene dine uforståelige. Synd, fordi du hadde sikkert fått mye mer respons på innleggene dine om du skrev skikkelig! For du vil vel ha respons?
Endlessly Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Sjokolade, søt, klissete, ekkel sjokolade? Æsj, takke meg til en sur, herlig og stor sylteagurk. Min påstand som skal skytes i stykker: Kattunger er noen søte, herlige nøster. Endret 10. mai 2010 av Endlessly
Gjest Blondie65 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Sjokolade, søt, klissete, ekkel sjokolade? Æsj, takke meg til en sur, herlig stor, sylteagurk. Min påstand som skal skytes i stykker: Kattunger er noen søte, herlige nøster. Pøh det er da valper som er herlige, kattunger er da bare noen uselvstendige blinde hjelpeløse krek. Ansjos med jordbær og majones er ikke godt. Endret 10. mai 2010 av Blondie65
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Ansjos med jordbær og majones er sunt og godt, og en frisk utfordring for smaksløkene! Nam! Kviser og vorter er usexy.
Gjest green tea Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Ansjos med jordbær og majones er sunt og godt, og en frisk utfordring for smaksløkene! Nam! Kviser og vorter er usexy. Nei ansjos med jordbær og spesielt majones fører til kreft og godt er det iallefall ikke. kviser og vorter er døds sexy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Men nå svarte du på det samme innlegget som jeg svarte på - du har jo ikke tilført tråden noe nytt :klø:
Gjest lolita___ Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Å være overvektig er ikke pent,verste jeg vet er feite mennesker(overvektige)
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 HAHA Visste du ikke at majones er værre enn røyk, alkohol og all junk-food til sammen?? :gjeiper:
Gjest fireflies Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Visste du ikke at majones er værre enn røyk, alkohol og all junk-food til sammen?? :gjeiper: Nei...? Jeg syns hun fikk det til å høres ut som om man får kreft av å spise litt majones. Slik er det jo ikke akkurat. Endret 11. mai 2010 av fireflies
Gjest lolita___ Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 Alt fører vel til kreft idag,hvor paranoide skal folk bli egentlig??
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #14 Skrevet 11. mai 2010 Nei...? Jeg syns hun fikk det til å høres ut som om man får kreft av å spise litt majones. Slik er det jo ikke akkurat. Jo, det er det! Å ete majones er farligere enn å strikkhoppe uten strikk! Man får kreftsvulster store som vannmeloner 10 sekunder etter å ha spist majones, og man dør etter 15.
Amore Skrevet 11. mai 2010 #15 Skrevet 11. mai 2010 Å være overvektig er ikke pent,verste jeg vet er feite mennesker(overvektige) Overvektige mennesker det mest sexy jeg vet om, når de ligger over meg og jeg forsvinner blant fleskene som i en myr så er jeg i orgasme himmel, jeg ELSKEER Fettklumpen min LOOVEE <3 <3 <3 Motsi: Jeg eeeelskeeer 6.000.000,- Porsche!
Endlessly Skrevet 11. mai 2010 #16 Skrevet 11. mai 2010 Å være overvektig er ikke pent,verste jeg vet er feite mennesker(overvektige) Overvektige mennesker det mest sexy jeg vet om, når de ligger over meg og jeg forsvinner blant fleskene som i en myr så er jeg i orgasme himmel, jeg ELSKEER Fettklumpen min LOOVEE <3 <3 <3 Motsi: Jeg eeeelskeeer 6.000.000,- Porsche! Porsche er en harry gubbebil, den vitner om at eieren prøver å kompansere for dårlig selvfølelse eller noe annet. Motsi: Det skal bli godt med sommerferie.
Gjesten Skrevet 11. mai 2010 #17 Skrevet 11. mai 2010 Nei, gi meg 12 måneders studieår, ferie er for pingler! Det er kun de mindre intelligente og max oppmerksomhetssyke menneskene som melder seg på paradise hotel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #18 Skrevet 11. mai 2010 Det skal det aldeles ikke; sommerferie er bortkastet tid og bortkastede penger! Jeg sitter og ergrer meg over at jeg ikke kan slepe meg opp om morgenen, jobbe halve dagen og ete en tørr matpakke. Slikt er nemlig karakterbyggende, og jeg er redd jeg kommer til å ende opp som en dvask syvsover når sommerferien er slutt Motsi: Forumspam bør slettes så snart som mulig. Det er ingen som er dumme nok til å kjøpe lugubre legemidler eller falle for nigeriasvindel her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 Nei, gi meg 12 måneders studieår, ferie er for pingler! Det er kun de mindre intelligente og max oppmerksomhetssyke menneskene som melder seg på paradise hotel. Jeg var treig der ja hehe, sorry :gjeiper: Paradise Hotel er for de intellektuelt begavede; du er bare for dum til å forstå hvor smarte deltagerne er. Så om du misliker Paradise Hotel betyr det egentlig at du er en idiot.
Gjest Bianca26 Skrevet 11. mai 2010 #20 Skrevet 11. mai 2010 Visste du ikke at majones er værre enn røyk, alkohol og all junk-food til sammen?? :gjeiper: Nå er det ikke diskusjon om majones det handler om. Det handler om at man skal være uenig med forrige innleggs pstand. Trenger ikke være sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå