Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har fulgt med i det siste på smak med stephenie valente på kanal fem. jeg har lagt merke til serviset hun bruker, og har lett etter det lenge. jeg lurer derfor på om dere der ute kan hjelpe meg:) skulle gjerne ha vist hvor jeg fikk tak i det. legger en link til hjemmesiden for programmet så dere kan se om dere har sett eller kjenner det igjen fra noen steder:)

http://www.fem.no/programmer-fem/smak-med-stephanie-valente/oppskrift-til-program-3-1.2771

på forhånd takk!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg tror det er Villeroy&Boch New Wave :) Fint, men kaffekoppene er sabla upraktiske for de av oss som er venstrehendte eller liker å holde koppen med venstre hånd.

Skrevet

åja. hmm, da får jeg se om det stemmer, også får jeg ta koppene med meg i tenkeboksen;) tusen takk uansett!!

Skrevet

New Wave fra Villeroy & Boch. Krusene fås forresten i både høyre og venstrehånds utgave. Personlig hadde jeg ikke kjøpt kaffeservise i New Wave, synes hverken kaffekopper eller asjetter er spesielt fine.

Skrevet

New Wave, som flere skriver over her. Ser kanskje fancy ut på tv, men jeg ville aldri hatt det selv. Synes hverken asjetter eller kopper er fine eller praktiske. Det eneste som er fint er en t-lysestake i samme serie... :)

Skrevet

Jeg har sett på det new wave servise, men det er vist ikke det likevell:( det lignet, men asjettene er ikke like. det jeg mener med det servise er et middagsservise. det har former som er mer firkantet, og ikke rund som i new wave

Skrevet

Kanskje du kan sende en e-post og spørre? Hvis du ikke vet hvilket produksjonsselskap som står bak, så kan du jo spørre TV Norge, så kan de hjelpe deg videre... :)

Skrevet

jeg er litt usikker. men new wave var jo veldig fint servise det også^^, jeg får se om jeg sender en e-post til tv-norge. gidder på en måte ikke gå over hav og fjell for et servise;P men new wave ligner i hvertfall:)tusen takk for tips og råd i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...