Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

har vært på en del fester med en gutt, og begynt å like han. Er selv 17 og han er 18. Problemet er at han er kjent for å være Player.

Jeg lurer på om dere har noen gode tips til hvordan han kan se på meg som noe annet enn enda en jente han har ligget med? (vi har ikke gjort noe annet en å kline enda)

Tror dere en player kan forandre seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Du blir enda en erobring i rekka av jenter som håper på å "omvende" ham, og bli den ene han forelsker seg i.

Skrevet

Alle kan forandre seg, men det er dumt å ha forhåpninger om det som utgangspunkt.

Gjest Anjelika
Skrevet

Slike player-rykter er ofte betydelig overdrevet og et resultat av barnslige feilslutninger.

Bli kjent med han selv, bare ta dine forholdsregler og bruk antennene.

Gjest brutal_mann
Skrevet

En player forandrer seg når han finner kvinnen i sitt liv. Deres alder tatt i betraktning så tror jeg ikke det er deg.

Gjest Gjest
Skrevet

En player forandrer seg når han finner kvinnen i sitt liv. Deres alder tatt i betraktning så tror jeg ikke det er deg.

Nei, han tar bare en pause før han begynner å bedra deg!

Gjest gjest
Skrevet

Nope. Jeg var det selv når jeg var yngre og det er som en livstil. Jeg tror ikke man kutter ut det før man blir eldre å mer

voksen. En del av mine kompiser holder på enda å jeg ser mye knuste hjerter. Er han player så ikke la han få kontrollen på alt,vis at du har en pris. Har du nok selvdisiplin kan du jo bare kose deg med fyren så lenge det varer å ikke legge så mye i det, hvis ikke bør

du kansje styre unna.

Lykke til!

Skrevet

Er ikke alle player i en viss grad? Til man finner den man vil dele livet sitt med? Selvfølgelig vil man ha det gøy, ha en å kose på, knulle på osv. Og hvis det ikke blir seriøst og følelsene ikke er der, da kan man like greit prøve seg på en annen. Jeg har vært med 2 playere, og det har utviklet seg til at de vil ha meg på den måten. Player noen meg, så player jeg de. Enkelt å greit.

Vis du virkelig liker denne gutten, så kan du gi det en sjans. Men som Anjelika sa: Bli kjent med han selv, bare ta dine forholdsregler og bruk antennene. Vær litt hard 2 get på sex fronten. Du merker fort om han er interessert i deg i noe mer enn sex. Hvis ikke han er ute etter noe forhold, da gir han fort F i deg hvis ikke han får sex. Lykke til :nigo:

Gjest gjest
Skrevet

Er ikke alle player i en viss grad? Til man finner den man vil dele livet sitt med? Selvfølgelig vil man ha det gøy, ha en å kose på, knulle på osv. Og hvis det ikke blir seriøst og følelsene ikke er der, da kan man like greit prøve seg på en annen. Jeg har vært med 2 playere, og det har utviklet seg til at de vil ha meg på den måten. Player noen meg, så player jeg de. Enkelt å greit.

Vis du virkelig liker denne gutten, så kan du gi det en sjans. Men som Anjelika sa: Bli kjent med han selv, bare ta dine forholdsregler og bruk antennene. Vær litt hard 2 get på sex fronten. Du merker fort om han er interessert i deg i noe mer enn sex. Hvis ikke han er ute etter noe forhold, da gir han fort F i deg hvis ikke han får sex. Lykke til :nigo:

Er nok heller motsatt vil jeg si. Hvis en jente holder igjen på sex for å skjekke hvor seriøs en gutt er har det motsatt effekt etter

min erfaring. Husker selv hvordan det var, nesten som en quest å få lagt ned hun som er sjenert eller kostbar osv..Jenter kan ikke playe.

Det er jo lagt opp til at jenter velger og har som regel bailere etter seg. I det sekundet hun begynner å playe blir hun sett på som

løs eller tøs å bailerne faller som fluer. Ingen vil ha noe som er godt brukt. Er vel lurere å heller se hva han faktisk gjør, for det kan

være ganske annderledes i forhold til glamorøse ord som måtte komme rennende.

Gjest Gjest
Skrevet

Er nok heller motsatt vil jeg si. Hvis en jente holder igjen på sex for å skjekke hvor seriøs en gutt er har det motsatt effekt etter

min erfaring. Husker selv hvordan det var, nesten som en quest å få lagt ned hun som er sjenert eller kostbar osv..Jenter kan ikke playe.

Det er jo lagt opp til at jenter velger og har som regel bailere etter seg. I det sekundet hun begynner å playe blir hun sett på som

løs eller tøs å bailerne faller som fluer. Ingen vil ha noe som er godt brukt. Er vel lurere å heller se hva han faktisk gjør, for det kan

være ganske annderledes i forhold til glamorøse ord som måtte komme rennende.

Jovisst kan damer playe,styrer nok de fleste der jeg vil-med hensikt.

Blir ikke forelsket og faller ikke for noen før det har gått lang tid, men late som kan

jeg, og det kun for å se hvordan mennesket er, hvordan det reagerer osv-gjelder også i rl, det skal mye til før jeg respeterer noen.

Kommer langt med ett fint smil og vinnende vesen;)alker

Skrevet (endret)

Jo sikkert, kommer vel an fra person til person. Jeg har datet 2 playere selv, jeg viste de ar veldig player, så jeg ville ikke ha sex. (datet ikke de samtidig). Det endte opp med at de ble gal av meg, de jaktet på meg og var kjempe interesserte i meg. Jeg viste jo om deres fortid, og jeg er ikke interessert i en slik badboy. De tiltrekker, men er ikke min drømmemann. Min situasjon ble slik at de ville ha meg mer enn sex, de ville ha forhold, men det ville ikke jeg, nettop pga de har lekt med meg i begynnelsen, visen endte med at jeg bare lekte med de og. What goes around comes around. Men sant, er sikkert ikke et sjakk trekk for de fleste.

For meg er sex veldig følelsesmessig, og om jeg hadde likt en gutt, at jeg ville ha et forhold til han, men jeg viste også han var en player, da hadde ikke jeg klart å gi meg selv på den måten. Jeg blir mye mer sårbar etter å hatt sex med en annen gutt. Ihvertfall vis det er følelser i bildet.

Men liksom, hva vil det si å være player da? Er ikke det å utforske markede? Det handler jo ikke om forhold, men å finne ut av hvor man står i livet og hva man er ute etter. Slik som brutal mann sa, man slutter å playe når man treffer drømme partneren. Playing kan vel sees som dating, uten romantikk, men bare sex :fnise:

Endret av TittTitt
Gjest gjest
Skrevet

Jovisst kan damer playe,styrer nok de fleste der jeg vil-med hensikt.

Blir ikke forelsket og faller ikke for noen før det har gått lang tid, men late som kan

jeg, og det kun for å se hvordan mennesket er, hvordan det reagerer osv-gjelder også i rl, det skal mye til før jeg respeterer noen.

Kommer langt med ett fint smil og vinnende vesen;)alker

Ja jeg tror på det. noen jenter er smarte og vet hvor de vil. Hvis du får folk dit du vil som du sier så har du nok ikke

møtt på den rette karen enda. De karene som er streetsmarte for å si det sånn vil nok avsløre dette rimelig kjappt.

Det finnes jo alltid unntak å kansje du er en av de.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg tror på det. noen jenter er smarte og vet hvor de vil. Hvis du får folk dit du vil som du sier så har du nok ikke

møtt på den rette karen enda. De karene som er streetsmarte for å si det sånn vil nok avsløre dette rimelig kjappt.

Det finnes jo alltid unntak å kansje du er en av de.

Det går ikke på menn generellt men alle relasjoner jeg har, forteller det de ønsker å høre, ser de utenfra og kan lese mennesket ganske fort.

Har til gode å finne en som avslører meg, er vel egentlig bare de jeg hadde blitt med for å si det slik, vet hva jeg vil med livet mitt, ikke minst de som er ønsket inn i det.

Skrevet

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...