Gjest Cruella Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 FRA MEDIA Og her kommer LITT av en idrettsutøver... Terje Dalby kommenterer paralympics under Lillehammer-OL Norge har en tendens til å slippe inn mål når motstanderen har ballen.... Arne Scheie Det må da være en fordel for Brann at ikke Rosenborg scorer på alle sjansene sine? Arne Scheie under cupfinalen 1995 Der kommer Uschi Disl. Hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger...... Jon Herwig Carlsen Pølseboden er åpen.... Rolf Hovden da 14 år gamle Unni Holmen gikk ned i spagaten under turn-VM Og nå til andre episode av fotballkampen! En av dagsrevy-damene på NRK Det kom en svarting på slutten..... Vebjørn Rodal etter å ha blitt forbiløpt på oppløpssiden under EM Puh, så varmt det er.. (pause).... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin.... Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta. Liverpool kan ikke legge seg bakpå og ri på null-null, fordi de har sluppet inn et mål. Øyvind Alsaker Cup er cup og stafett er stafett, og nå har også sannelig min hatt hopp blitt hopp! Arne Scheie De er superkvinner, alle mann. Rune Brynhildsen Om det ikke var kattens lek med mus, så var det iallefall kattens lek m ed en katt som var mye mindre. Knut Th Gleditch We play with 2 stoppers and 3 spisses... Nils Arne Eggen Når Erik Nevland scorer, blir det som regel mål. Ernst A Lersveen Nå er det helt avgjørende hvem som har den beste psyken. Ja, og selvsagt den beste keeperen. For ikke å snakke om de beste skytterne. Ja, da skulle vel alt være nevnt. Arne Scheie før en straffesparkkonkurranse Jeg har faktisk sett alle kampene her nede, for jeg er relativt interessert i fotball. Arne Scheie under VM i Frankrike Det var et utrolig skudd...bare så synd det går midt på keeper! Ivar Hoff Her gjør Kaasa alt selv, med god hjelp fra Pascal Simpson. Ivar Hoff Gjennom å si det man mener, så får man ikke så mange middagsinvitasjoner. Ivar Hoff Hvis han er gift, kan han ha litt lengre avstand mellom stingene som syes, for da betyr ikke utseendet så mye. Ivar Hoff Når du sier så mye som jeg gjør, så stemmer det ikke alltid. Nils Arne Eggen Det er mange år siden det har vært så fint vær her i Kollen. Det var i alle fall dårligere på VM i skiskyting som ble avlyst for 14 dager siden Pål Thomassen, sportskommentator Radiosporten En målvakt er en målvakt ettersom han ikke kan spille fotball. Ruud Gullit Livet er nesten som en drøm noen ganger. Spesielt når jeg titter ned og oppdager at jeg har glemt å ta på meg buksene. Nils Arne Eggen Tore André klarte seg bra i en liga der spillerne legger gebisset på halvlitersglass før de entrer banen. Jostein Flo
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Cruella Dette var fantastisk morsomt!! Jeg holdt på å tisse på meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå