Frk Johansen Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg lurer på om man bør holde seg til samme merke på lakk som baser, men har kjøpt et sett med base, farge og top-coat fra Star Nails i en "negleforretning" men denne lyse rosa fargen ramler rett og slett av neglene mine etter en dag. Det er akkurat som at det kommer digre luftbobler under fargen og når den "sprekker" ramler det av en bit. Jeg har også en dyp lilla farge fra Revlon, men her er problemet at den ALDRI tørker. Jeg kan sitte en time til pynt mellom lag 1 og 2 (etter basen) men fortsatt blir det hakk i neglen om jeg kommer borti noe. En annen ting er at det blir små "hull" i lakken, som om det ligger småstein på fingrene, hva kommer det av?? Er det neglene mine det er noe galt med eller har jeg vært uheldig?? Min erfaring er at lyse farger, eller blanke tørker fortest, med unntak av IsaDora, de tørker ganske raskt, og holder faktisk flere dager også. Nå har jeg bare kjøpt Depend base og top-coat som jo er superbillige, og disse virker helt ok. Er lite flink med negler, men har lyst til å ha pene når jeg først tar meg tid til å stelle de. Mener jeg har lest her inne at Dior skal ha en top-coat som gjør at lakken tørker fort, stemmer dette og hva heter den?? Eller heter den bare Dior top-coat? Fant den ikke i parfymeriet sist jeg var innom.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg må bare si. Seche Vite dry fast topplakk! All neglelakk blir hard og fin på neglen med denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå