Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Skulle bestille varer fra Tikei, men fikk ikke fullført bestillingen. Kom opp slik bank id, noe jeg ikke har til kortet jeg bruker på netthandel. Har bestilt fra Tikei før, og da har det ikke vært slik. Har fått betalt uten problem. Er dette noe nytt hos Tikei? Og MÅ en ha slik bank id for å handle der? Har bank id til min vanlige konto, og visa kort. Men ønsker ikke å bruke det kortet til netthandel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Eg trur du må bruke VISA/Mastercard som er knytta opp mot nettbank.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Sende de mail for å spørre. Men de har jo ikke åpent i dag. Litt irriterende om det er slik, for var ikke slik hos de før. jeg har bestilt og betalt med visa/mastercard uten tilknytning til nettbank før.
Aryia Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg ser ikke helt problemet, men men. Hva med å bruke paypal da?
Gjest Lykkeliky Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Hvis de tar PayPal så er det jo ikke noe problem!
Jade Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Og har du ikke PayPal, så er det jammen på tide. Det er så utrolig enkelt å bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå