Gå til innhold

espressokanne som sitter fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

først: unnskyld hvis dette er feil forum! jeg prøver likevel: espressokannen har ikke blitt brukt på et halvt år. da mannen skulle bruke den i dag, lot ikke de to delene seg tas fra hverandre. han strevde med hansker og klut, og begynte til slutt å slå løs på den stakkars kannen min med en hammer. den overlevde, men han har bestemt seg for å kjøpe ny. jeg gir meg imidlertid ikke så lett, og har nå smurt den inn med zalo. et annet tips jeg har fått, er å legge den i glovarmt vann. tenker jeg lar den stå med zalo en stund før jeg prøver vann. problemet med zalo, er at delene er så hardt sammenskrudde, at det er lite sannsynlig at det kommer zalo inn i gjengene.

hva sier kvinneguidens kreative brukere? noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zalo er forsøkt, varmt vann for å utvide den delen somn er utenpå, er også prøvd. fremdeles ingen som har tips?

Skrevet

spørsmål ikke lenger aktuelt. etter opphold i fryseren, er kannen fremdeles i ett stykke - bortsett fra at lokket gav opp. :(

Skrevet

Siden det nå er uaktuelt å skru den opp så kan jeg jo tipse om at neste kanne ikke oppbevares sammenskrudd når den ikke er i bruk. Men jeg tipper du allerede har tenkt på det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...