Gjest reebok Skrevet 9. mai 2010 #1 Del Skrevet 9. mai 2010 Det ser man fort når man "snur kjøreruta" på f.eks Gule Sider. Kan jo være snakk om noen meters forskjell! :b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 9. mai 2010 #2 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Personlig har jeg alltid ment at att og fram er dobbelt så langt. Endret 9. mai 2010 av Elfrida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reebok Skrevet 9. mai 2010 #3 Del Skrevet 9. mai 2010 Personlig har jeg alltid ment at att og fram er dobbelt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 10. mai 2010 #4 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ganske fornuftig når det gjelder kjøreruter, ettersom disse er basert (antar jeg) på gjennomsnittsoppmålinger, og tatt i betraktning at man kjører på motsatt side av veien når man kjører samme rute tilbake: Yttersvinger er lengre enn innersvinger, rundkjøringer, kryss, enveiskjøringer etc. Endret 10. mai 2010 av Larsern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå