schnuppah Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har alltid hatt problemer med røde nupper ved barbering av bikinilinjen, helt fra da jeg startet å barbere meg. Jeg begynte alltid å blø, og resultatet ble aldri bra, de røde prikkene gikk aldri bort uansett hvor lenge jeg ventet og siden jeg har helt svarte hår, så man de nesten med en gang etterpå. Nå har jeg begynt å vokse, har gjort det en stund. Men har fortsatt problemer med at det er røde prikker eller flekker som aldri bli borte, og det ser såå dumt ut når jeg går i bikini. Noen av de er ingrodde hår, det vet jeg. men noen av de ser mer ut som arr eller noe, for de går jo aldri bort heller, hvertfall ikke som jeg har tenkt over. Kan det være arr fra da jeg begynte å blø da jeg barberte? Går det an å bli kvitt disse arrene på noen måte? Og går det an å dra til en eller anna salong som vokser osv for å få fjernet slike ting+ingrodde hår? Trenger virkelig hjelp med det her, nå som det nærmer seg sommer! vil for en gangs skyld klare å gå i bikini på stranda jeg også ..
Gjest Amarena Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Huff, skulle virkelig ønske at jeg kunne komme med noen gode råd, men jeg sliter med det samme selv. Håper noen andre her har gode tips!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg sliter med det samme under armene. De blir røde og såre etter barbering, uavhengig om det er nytt blad eller ikke.
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg går og lukter på å laserbehandle bikinilinja mi. Ei venninne av meg slet, som alle oss andre, med røde nupper og inngrodde hår i det området. Hun laserbehandla bikinilinja, og har ikke måttet rørt området med en høvel siden, og det er noen år tilbake! Kosta litt, men var vel verdt det.
schnuppah Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 hmm, hvor mye koster der ca. for sånn laserbehandling på bikinilinja da? Men tror dere de på sånne hudpleie slaonger kan komme med tips eller hjelpe hvis man drar dit ? :S
Nausicaä Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Eksfolier før barbering, barber med hårene med et skarpt barberblad, bruk masse vann og såpe (skum er for tørt) og bruk aftershave/unirens etterpå.
schnuppah Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2010 Eksfolier før barbering, barber med hårene med et skarpt barberblad, bruk masse vann og såpe (skum er for tørt) og bruk aftershave/unirens etterpå. hvis jeg barberer med hårene så blir det igjen en liten del av håret, som man ser ganske godt siden det er svarte hår :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå