Gå til innhold

Kontakte Strawberrynet for å få igjen moms og fortollingsgebyr

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg så noen i en annen tråd ble anbefalt å kontakte Strawberrynet for å få igjen penger for moms og fortollingsgebyr... Dette syntes jeg hørtes veldig bra ut; er student og bestilte derfra for å spare penger, men sammenlagt ble jammen produktene mine dyrere enn om jeg hadde kjøpt de i Norge...! :sur:

Så jeg lurte på hvordan man går frem for å få igjen det... Hvordan tar man kontakt og ikke mist: Hva skriver man?! Jeg skjønner at man må skrive på engelsk, og jeg vet at moms er VAT på engelsk... Men hva er fortollningsgebyr? Og hvordan skal man ordlegge seg egentlig? Noen her som har gjort det som kan lime inn det dere skrev? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de refunderer lenger.

Skrevet

De refundere enda, står det på hjemmesiden: http://no.strawberrynet.com/customer-service/delivery/ se hel nederst.

Jeg sende de bare en mail med et scannet bilde av kvittering fra posten og den lappen som står på pakken om tollgebyr, så et par uker senere hadde jeg pengene på kontoen.

Skrevet

Jeg sendte mail på *norsk* til og med (tok bilde av kvitteringen og lappen på pakken). Men det er et par mnd siden.

Pass på å ha med ordrenummer, hvor mye du måtte betale i moms og postens gebyr. Og spør pent og høflig :)

Skrevet

Jeg fikk ikke pengene igjen, bare så det er sagt.

Skrevet

Lune: Er det nå nylig du har handlet og ikke fått igjen? Fikk du noen begrunnelse? Og hvordan formulerte du deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...