Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Micas & Pigments fra Coastal Scents - Kan disse brukes som vanlig øyenskygge (slik som f.eks. mineralskygger fra everyday minerals) uten å gjøre noe mer med dem unntatt evt. øyenskyggeprimer? (se link)

http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=35

De inneholder Mica, Titanium dioxice, iron oxide osv.

De har jo også en annen kategori med mineraløyenskygger: http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=41 , og da ble jeg litt forvirret. Men det ser ikke ut som de inneholder stort mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Mica'ene kan brukes som bare øyenskygger, grunnen til at de har både mica og mineraløyenskygger er at micaen kan brukes til å gi farge når man lager annen sminke og kosmetikk, og Coastal Scents selger jo ingredienser til slikt :)

Jeg har fått noen prøver på noen Mica, og de var godt pigmentert. Må bruke primer under da :)

Skrevet

Ah, supert :) Takk for svar :)

Skrevet

hvis dere vil ha fantastiske øyenskygger som er laget av mica foreslår jeg Pur Element! De har så utrolig mange fine farger - og billig og bra!!! har norsk nettbutikk- tror adressen er purelement.no

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hvis dere vil ha fantastiske øyenskygger som er laget av mica foreslår jeg Pur Element! De har så utrolig mange fine farger - og billig og bra!!! har norsk nettbutikk- tror adressen er purelement.no

Du tror ja..

Skrevet

Var jo ikke så billig på purelement.no da. 79,- for en skygge, når jeg kan kjøpe samples til $1-2.50 som jeg aldri får brukt opp uansett :) Billigere enn ID var de da, men de er jo ganske dyre, så det blir bare dumt å sammenligne med.

• 3 uker senere...
Skrevet

Til å være helt naturlig så er det billig (er ikke så mange som er det) - synes nå i allefall jeg. Er så mange som er blandet opp med alt mulig rart, og da mister man både effekt og at det er sunt for huden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...