Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Har vært sammen med henne en god stund nå, og vi er begge i midten tyveårene, og en dag før vi skulle ha sex, så spurte hun om hun kunne få måle penis. Ble litt overraska, og tror vel det var mest ment på gøy? Uansett, så fant vi ikke målebånd akkurat da, og lot vel det være med det. Men, i går sa hun at hun skulle ta med målebånd neste gang hun kom til meg, litt lattermild stemme, men tydelig at hun mente det. Bryr meg ikke så veldig mye egentlig, men hvorfor vil dere jenter vite det ned til minste cm? Holder det ikke å vite om han er større eller mindre enn de dere har hatt tidligere f. eks?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Tror mange gjør det, her inne er det ihvertfall veldig mange som vet akkurat hvor lang og tykk penisen til partneren er. Hun skal sikkert måle for å sammenligne med venninnene sine.
Piper Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke dette er vanlig, eller håper ikke dette er vanlig hehe. Dette har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre det heller.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Kunne vært kinky om man liker small penis humiliation. Ut over det synes jeg det bare høres helt sjukt ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Heh.. Jeg tror ikke det er normalt nei.
Gjest strykebrett Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Det hørtes veldig rart ut, kunne aldri falt meg inn å gjøre det selv, og har heller aldri hørt om noen andre som har gjort det. Trodde bare det var vanlig at guttene kanskje målte selv men..
Thorn Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke jeg kunne fått meg til å gjøre det, nei! Eller, kanskje, dersom den var abnormalt stor...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Nei, det er svært sjeldent - og det er heller unormalt - å spørre en mann om hvor mange cm penisen hans er, eller enn¨å mer unormalt og sykt: å måle den. Det er bare fjernt. Jenta ser det hun ser og føler det hun føler.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Jeg hadde aldri hørt om noen som gjorde det før jeg leste det her inne (og jeg har et par venninner som deler litt mer enn det jeg egentlig har lyst til å høre). Når hun kommer med målebåndet sitt, trekker du frem ditt eget og sier uskyldig at etterpå har du lyst til å måle hvor bred hun er over baken (skulle til å si et annet ord, men litt fintfølende må man være). Lykke til med målingen!
Top Gun Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 (endret) Si at du vil måle henne først. Edit: Lar du henne måle penisen din før dere har sex, vil hun ha fordommmer om hvordan sexen vil komme til å være. Derfor bør du ikke la henne måle den, men egentlig bør du aldri la henne måle den. Det at hun vil vite hvor lang den er, er grunn nok til å ikke fortelle henne. Mobb henne for å være besatt av penislengder eller noe. Endret 9. mai 2010 av Top Gun
I.am.me Skrevet 9. mai 2010 #14 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har aldri hatt interesse av å målt noen ting på det området, og aner ikke hvorfor noen andre damer her inne føler trangen til å måle :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tipper at hun synes du er stor og vil skryte av det til venninnene sine..
AnastasiaR Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 høres veldig amatør ut. jeg måler med hånden uten at han merker det og sjekker med målebånd i forhold til hånden min senere. har fått bekreftet at jeg ikke har bommet med mer enn 1/2 cm.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 høres veldig amatør ut. jeg måler med hånden uten at han merker det og sjekker med målebånd i forhold til hånden min senere. har fått bekreftet at jeg ikke har bommet med mer enn 1/2 cm. Litt lattis at sitatet ditt er : Imagination is better than knowledge" eller noe i den duren..
Joe Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Høres snodig ut, men jeg skal inrømme at jeg har gjort det samme en gang. Jeg var riktignok 15 år, og skulle skryte til venninnene mine. Og den var stor og
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 Dette skjer dessverre oftere enn man tror. Kvinner ser ut til å være mer og mer besatt over dette med penisstørrelse. Grunnen til at de gjør det er definitivt for å sammenligne med andre. Jeg ville aldri latt noen måle meg slik. Er hun så besatt av dette, ville jeg sparket henne ut døra. Jenter som måler sex i antall cm er som oftest dårlige i senga sjøl, fordi de henger seg opp i detaljer og ikke bare lar nytelsen ta dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 Synes det hørtes veeeldig fjortis ut :gjeiper: Har aldrig tenkt på eller ramlet meg inn å målt utsyret til mannen. (selv da jeg -var- fjortis selv) Er ikke det noe fjortisguttegreier når utstyret er under vekst for å ha noe å skryte av,, eller bli urolig av om den er svært liten eller noe slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå