Gå til innhold

Tori & Dean i Hollywood

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser dere på Tory & Dean? Jeg synes de er så utrolig søte sammen og hun Tori Spelling er da kjempesjarmerende (men ganske nevrotisk). Jeg trodde også hun var dum som et brød, men hun virker som en fin og oppegående dame. Hun og Dean virker så forelsket og lykkelige så jeg synes det er så koselig å se på. Er det veldig iscenesatt, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har sett denne, men jeg så noen episoder fra når de skulle ha sitt andre barn. Ja jeg synes også hun virker mer sympatisk enn man kanskje skulle tro og at hun har fått for mye pes på at hun er stygg osv. Ja hun ser litt spesiell ut, men det synes jeg er litt allright egentlig, hun er ikke typisk Hollywood liksom.

Skrevet

Tori Spelling er da ikke stygg!!

Syns hun er veldig vanlig-pen.

• 2 uker senere...
Skrevet

har bare fått sett et par episoder av denne serien men syns den var litt koselig jeg.. :) finner det ikke på noe norsk web-tv.. noen som vet om andre nettsider hvor man kan se dette online?

Skrevet (endret)

Ser det av og til :) Serien har gitt meg et helt nytt syn på Tori Spelling. Synes hun er en inspirasjon. Hun har gått igjennom mye, men har absolutt kommet rustet ut av det hele. Nydelige unger de har. De er kjempesøte sammen. Liker den serien godt :)

Endret av Plutseliten
Skrevet

Hender at jeg ser på det av og til jeg og. Synes de to er søte sammen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg er faktisk enig i at de er søte sammen. Veldig opptatt av å ta vare på og glede hverandre, på en hyggelig måte. Jeg ble litt overrasket faktisk. Og finnes det virkelig slike trivelige menn her i verden? Å, nei, det stemmer jo: de er gifte de. lol

Skrevet

Elsker Tori & Dean, det er feel good-tv på høyt nivå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...