Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Ser dere på Tory & Dean? Jeg synes de er så utrolig søte sammen og hun Tori Spelling er da kjempesjarmerende (men ganske nevrotisk). Jeg trodde også hun var dum som et brød, men hun virker som en fin og oppegående dame. Hun og Dean virker så forelsket og lykkelige så jeg synes det er så koselig å se på. Er det veldig iscenesatt, tro?
Jinta Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Tror ikke jeg har sett denne, men jeg så noen episoder fra når de skulle ha sitt andre barn. Ja jeg synes også hun virker mer sympatisk enn man kanskje skulle tro og at hun har fått for mye pes på at hun er stygg osv. Ja hun ser litt spesiell ut, men det synes jeg er litt allright egentlig, hun er ikke typisk Hollywood liksom.
MarianneE Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Tori Spelling er da ikke stygg!! Syns hun er veldig vanlig-pen.
Shine21 Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 har bare fått sett et par episoder av denne serien men syns den var litt koselig jeg.. finner det ikke på noe norsk web-tv.. noen som vet om andre nettsider hvor man kan se dette online?
Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Ser det av og til Serien har gitt meg et helt nytt syn på Tori Spelling. Synes hun er en inspirasjon. Hun har gått igjennom mye, men har absolutt kommet rustet ut av det hele. Nydelige unger de har. De er kjempesøte sammen. Liker den serien godt Endret 22. mai 2010 av Plutseliten
MissStiles Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Hender at jeg ser på det av og til jeg og. Synes de to er søte sammen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Jo, jeg er faktisk enig i at de er søte sammen. Veldig opptatt av å ta vare på og glede hverandre, på en hyggelig måte. Jeg ble litt overrasket faktisk. Og finnes det virkelig slike trivelige menn her i verden? Å, nei, det stemmer jo: de er gifte de. lol
Lyra Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 Elsker Tori & Dean, det er feel good-tv på høyt nivå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå