Gjest gjest Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Hei Er singel, og trenger litt hjelp :-) Hvor får jeg på en enkel måte (helst netthandel) tak i en bra dildo/vibrator? må sendes diskret, da jeg synes dette er litt pinlig....Kunne ikke fall meg inn å dra på en butikk å kjøpe *rødme* Hvilken type anbefaler du?
estrella Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Det er jo ikke flaut å dra innom selve butikken? Men uansett, kondomeriet.no sender alt diskret. Ta et google-søk, det er flere nettsider med sexleketøy og de aller aller fleste sender alt diskret. Jeg husker ikke helt navnet på alle sidene, men som sagt, google,så kommer de frem
estrella Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9857675 Den kan jo være grei når det er første gang du kjøper/bruker? Har fått en del skryt ifølge venninna mi, som er selger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg vet om mange som har gått innom butikk og kjøpt dildo og bedt dem om å pakke den inn som en gave Da får du jo hørt hva butikkpersonellet har å si om dildoen også.
Natalia74 Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Det er jo ikke flaut å dra innom selve butikken? Men uansett, kondomeriet.no sender alt diskret. Ta et google-søk, det er flere nettsider med sexleketøy og de aller aller fleste sender alt diskret. Jeg husker ikke helt navnet på alle sidene, men som sagt, google,så kommer de frem takk for tips
Stor&Sterk Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Cupido.no har veldig bra utvalg. Og registerer du deg, så kan du lese i forumet. Der er det kan du spørre om folk har erfaringer med produkter (og det har de. Dessuten har "orgasmepilotene" skrevet anmeldelser av produkter de har testet ut. Den ultimate saken med "orgasmegaranti" er fighter-mx... ikke en dildo men et masasjeapparat, garantert fantastisk !
Natalia74 Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Cupido.no har veldig bra utvalg. Og registerer du deg, så kan du lese i forumet. Der er det kan du spørre om folk har erfaringer med produkter (og det har de. Dessuten har "orgasmepilotene" skrevet anmeldelser av produkter de har testet ut. Den ultimate saken med "orgasmegaranti" er fighter-mx... ikke en dildo men et masasjeapparat, garantert fantastisk ! ok,takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå