Gjest Ellisiv Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Er det noen som vet om en fargeløs, transparent foundation som bare jevner ut og matter ned huden, uten å dekke?
Gjest sexysadie Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Er det noen som vet om en fargeløs' date= transparent foundation som bare jevner ut og matter ned huden, uten å dekke? Shiseido har en. Bra men DYR Husker ikke hva den het
Gjest Étoile Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Og så har Stila en ny foundation med bare litt farge, den heter Sheer-et-eller-annet... Den skal ikke dekke, men matte og jevne ut slik du ønsker.
Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 Estee Lauder har serumet Idealist. Det matter og gjør porene nesten usynlige, men er ganske dyrt. Jeg har også testet den fra Shiseido, men den egner seg best for folk som er helt lyse i huden, da den er rimelig hvit på farge. MEN: slike "underlag" er rene silikonbomber, og kan tørke ut huden hvis man er tørr/sensitiv.
Fakse Skrevet 19. september 2003 #6 Skrevet 19. september 2003 Estee Lauder har serumet Idealist. Det matter og gjør porene nesten usynlige, men er ganske dyrt. Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd. Hater å føle at jeg har et lag "sparkel" i ansiktet, så før jeg oppdaga denne brukte jeg bare fuktighetskrem. Det er riktig at den er dyr, men siden man smører med vanlig fuktihetskrem først blir den veldig drøy. Kan ikke si at jeg føler at den tørker ut huden, men det vart kanskje ikke denne spesielt du mente, Ethereal?
Gjest Ethereal Skrevet 19. september 2003 #7 Skrevet 19. september 2003 Jo, det var nok Idealisten, dessverre.:cry: Men på denne årstiden er huden min ultratørr og ganske kranglete, og jeg overlever knapt uten rike kremer og fuktighetsmasker. Men om sommeren synes jeg Idealisten er perfekt. Personlig synes jeg det holder lenge med litt concealer under øynene, og det løse pudderet til Chanel. Det er så lett at det ikke synes, bare matter ned.
Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #8 Skrevet 19. september 2003 Takker for tips! Hva er prisene på disse foundationene da?
Gjest Ellisiv Skrevet 19. september 2003 #10 Skrevet 19. september 2003 Urgh! 300oppover?? Nei, da får jeg heller kjøpe en lett farget, men billigere. 300oppover... :o
Gjest Lea Skrevet 19. september 2003 #11 Skrevet 19. september 2003 Jeg er veldig fornøyd med Max Factor sin Seamless Makeup. Den blir nesten usynlig på huden. Men dette blir vel nesten som å banne i kirka når man er inne på prisklassen 300 og oppover
Piglet Skrevet 19. september 2003 #12 Skrevet 19. september 2003 Hva med en fuktighetskrem med litt farge? Det føles lett og deilig, og dekker sånn passe. Nå om sommeren og høsten bruker jeg LdB Bronze Tinted Daycreme, og så bytter jeg til en "ekte" fundation ut på senhøsten en gang, når jeg trenger mer dekning. Den koster vel ca 50 kr. Piglet
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2003 #13 Skrevet 19. september 2003 Hva med en fuktighetskrem med litt farge? Det føles lett og deilig, og dekker sånn passe. Nå om sommeren og høsten bruker jeg LdB Bronze Tinted Daycreme, og så bytter jeg til en "ekte" fundation ut på senhøsten en gang, når jeg trenger mer dekning. Den koster vel ca 50 kr. Piglet Jøssemegmann, finnes LdB i handelen ennå??? Glemmer aldri da jeg gikk til innkjøp av min første tube med LdB Tinted Daycreme i en alder av 14 år i 1980. Kan ennå gjenkalle lukten av kremen. Nå ble jeg nostalgisk her.. beklager digresjonen!
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2003 #14 Skrevet 19. september 2003 Jøssemegmann, finnes LdB i handelen ennå??? Glemmer aldri da jeg gikk til innkjøp av min første tube med LdB Tinted Daycreme i en alder av 14 år i 1980. Kan ennå gjenkalle lukten av kremen. Dæven, den husker jeg også, både lukten og kremen. Fyttirakkeren, håper konsistens og lukt har forbedret seg :o ..mimre...mimre....gul tube med brun skrift.....mimre...
Piglet Skrevet 20. september 2003 #15 Skrevet 20. september 2003 Dæven, den husker jeg også, både lukten og kremen. Fyttirakkeren, håper konsistens og lukt har forbedret seg :o ..mimre...mimre....gul tube med brun skrift.....mimre... Min mamma har altid brukt den, og jeg synes lukten minner litt om henne, trygt og godt, liksom. Konsistensen er fin, synes jeg. Veldig lett, som en fuktighets krem. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå