Gå til innhold

Gullruten

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd med hun? Hadde jo DET såret og blåmerke i panna? Skikkelig tynn og skral. Og hun sa hun ikke kunne snakke. Har også hørt at hun har slutta i Cæsar....

Uff, hun så helt jævelig ut! Hva har skjedd med den søte gamle damen? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun har rett og slett blitt gammel. Har vært mye syk det siste året. Derfor hun slutta i cæsar for et halvt års tid siden også... Ble rørt når hun og "Juni" vant hedersprisen! :)

Skrevet

Ble overasket da jeg så Sossen Krogh.Vet ikke hvor gammel hun er,men hun så jo helt elendig ut.Ble rørt jeg også,nydelig da Didrik "sang til henne". :trist:

Skrevet

Hun er vel godt over 80 år. Jeg synes hun så veldig svak og sliten ut. Stakkars:/

Gjest Eurodice
Skrevet

Hun er vel godt over 80 år. Jeg synes hun så veldig svak og sliten ut. Stakkars:/

Sossen Krogh er født 18.12.1923, altså godt over 86 år.

Gjest Squill
Skrevet

I stedet for å si at hun så "jævlig" ut (ordbruken din er veldig respektløs, synes jeg), synes jeg man fokusere på at det står stor respekt av at hun møtte opp for å motta prisen sin. Ja, hun er gammel og sliten, og er heldigvis ikke av dem som for enhver pris må pusse seg opp med parykker og tykke lag med sminke og late som om hun er noe hun ikke er. Hun viser sitt sanne ansikt, et ansikt som har gjennomgått mange år. Det er vakkert med gamle mennesker som tør å vise hvem de er, og jeg var rørt og stolt av henne, og syntes ikke synd på henne.

Jeg blir trist av å lese kommentarene deres, for et overfladisk samfunn vi lever i.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også det er viktig å tenke på at Sossen Krog og Astrid Anker-Hansen ikke er den samme personen. Sistnevnte er en spilt karakter, som skal være en fin vestkantfrue som til enhver tid skal se plettfri ut. Sossen Krog er en skuespiller og kunstner som alltid har latt håret henge fritt og ikke brydd seg noe særlig om å se ut som en sminkedukke.

Skrevet

Sossen Krogh er født 18.12.1923, altså godt over 86 år.

Okey

Gjest *miffy*
Skrevet

Hun var plutselig blitt så gammel. Det var rart å se. Og trist. Fordi jeg tenkte på at hun kanskje ikke har så lenge igjen.

Skrevet

Hva har skjedd med hun? Hadde jo DET såret og blåmerke i panna? Skikkelig tynn og skral. Og hun sa hun ikke kunne snakke. Har også hørt at hun har slutta i Cæsar....

Uff, hun så helt jævelig ut! Hva har skjedd med den søte gamle damen? :(

Kanskje du blander sammen riksmannsfruen Astrid Anker-Hansen med skuespilleren og bohemen Sossen Krogh?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

sossen har faktisk sett sånn ut de siste 10 årene.. på tv blir hun sminket og staset opp, hjemme er hun fortsatt den bohemen hun alltid har vært.. også er hun blitt gammel! Hun falt og slo seg, derfor blå merkene! Hun er gammel ja, men hun klarer fremdeles å gå, satt i rullestol fordi det tar lang tid for henne og hun er ikke noe bra i trapper! Når det er sagt kan hun snakke men hun liker ikke sånne pris greier og ville derfor at "juni" skulle være med henne og prate for henne.. Jeg synes det er veldig trist at opptredenen hun gjorde fikk folk til å tro at hun er så gammel og syk, at det er nå er slutt på henne.. hun kan dø i morgen, men det kan alle gamle og unge..

Skrevet

sossen har faktisk sett sånn ut de siste 10 årene.. på tv blir hun sminket og staset opp, hjemme er hun fortsatt den bohemen hun alltid har vært.. også er hun blitt gammel! Hun falt og slo seg, derfor blå merkene! Hun er gammel ja, men hun klarer fremdeles å gå, satt i rullestol fordi det tar lang tid for henne og hun er ikke noe bra i trapper! Når det er sagt kan hun snakke men hun liker ikke sånne pris greier og ville derfor at "juni" skulle være med henne og prate for henne.. Jeg synes det er veldig trist at opptredenen hun gjorde fikk folk til å tro at hun er så gammel og syk, at det er nå er slutt på henne.. hun kan dø i morgen, men det kan alle gamle og unge..

Jøss,så peiling du har på dette da. tror du vi andre sier dette for å sverte henne? Godt du vet bedere... :klaske:

Skrevet (endret)

Nå var vel "Juni" der fordi at hun også fikk pris. ;)

Endret av Sol79
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke på sendinga, men så et bilde av Sossen fra utdelingen. Synes da hun så ut som hun "alltid" har gjort når hun er seg selv jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...