fru sp Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har vært såå rolig og det meste er jo under kontroll til den STORE dagen, som nærmer seg med stormskritt. Men nå begynner jeg å merke stresset, litt hjertebank mm.. Er d noe vi har glemt?, blir festen bra?, vil alle kose seg.. osv..Talen har jeg ikke begynt på. Jeg gleder meg utrolig, det gjør vi begge, men er litt skummelt nå når det er såå nær! Ventet så lenge, nå er snart ventetiden over. Flere med samme tanker?
Gjest Pippelipp Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg gifter meg fom to uker og har lurt litt på de nervene, men jeg er glad for å si at jeg ikke er nervøs for noe. Jeg merker jeg skjerper sansene litt for å få alt det logistiske til å henge sammen, men ellers er alt i orden. Talen har jeg gitt opp, jeg tar det på sparket, jeg pleier å gjøre det med taler og de blir som regel bra nok Jeg gleder meg til å gifte meg med kjæresten min!
Sunshine Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har 2,5 mnd igjen og kjenner nok litt på stresset ja. Det er ikke så mye enda, men pga en del omstendigheter i familien har de siste månedene rast fra meg uten tanke for bryllup. Men jeg tror det viktigste er å slappe av. Dagen blir nok bra selv om ikke alle detaljene er på plass, eller noe går galt
mooia Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 i morgen er det akkurat 2 mnd til mitt (vårt) bryllup. Og nå kjenner jeg nervene. Spesielt når folk spørr om jeg har gjort slik og ordet ditt og datt, og jeg ikke har ordet det, eller i det hele tatt tenkt på det ! Men gleder meg noe veldig, har en god del sommerfugler inni magen ja ;p
krem Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Under seks uker igjen, og ja jeg kjenner jeg blir stressa når folk spør hvordan vi ligger ann med planlegging osv. Selv om vi har overlatt en del til våre fantastiske foreldre, er det nok av småting å tenke på! Hjelper ikke at hodet kommer til å bli okkupert av eksamensrealtert stoff de nærmeste ukene... Men men, det går nok veldig fint, jeg er optimist inntil videre
Gjest Mahareth Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Har 2,5 mnd igjen, og nå begynner virkelig nervene å sette inn! Får rent vondt i magen av å tenke på at vi fortsatt har ting igjen å gjøre, selv om jeg egentlig ligger godt an også Heldigvis er det viktigste i orden, så om jeg ikke finner det perfekte undertøyet til Dagen, blir jeg likvel gift.
LimaLama Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 i morgen er det akkurat 2 mnd til mitt (vårt) bryllup. Me too! Jeg ble litt stresset når nedtelleren min fortalte at det var 2 måneder igjen... Da ble bryllupet veldig nærme..... Siden jeg har planlagt så lenge var det en pussig og uvant tanke at det "skjer snart".... (Skulle neste tro jeg var gravid og ventet unge...)
InaMina Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Gifter meg om 2 uker, og er utrolig nok ganske rolig nå. Hadde en periode hvor jeg følte det var endel løse tråder, men nå er alt under kontroll, og nervene er ikke så aller verst. Kjente det litt i går da vi var i ett annet bryllup, at jeg var veldig spent på vårt bryllup, da gikk det litt opp for meg!
gotcha Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Vi gifter oss om 13 dager, og har enda noen løse tråder som stresser meg, så jeg kjenner på det stresset hele tiden. Stresser ikke over det å skulle bli gift, men det å få alt på plass i tide... Klarer ikke å glede meg før disse tingene er i orden
Gjest Flode Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Tre uker igjen og er kaldt og rolig!!! Det ordner seg alltids...
hegejenta30 Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Det er 8 uker igjen til vi gifter oss. Nerver? Tja... jo... de er der! Det er mye som ikke er på plass ennå - men håper det er mye som ramler på plass etter en tur sørover denne uka.
LindaM Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Jeg gleder meg veldig! Dagen nærmer seg med stormskritt! Har kontroll på alt egentlig. Visse ting må man overlate til tilfeldighetene også. Kjenner at jeg er veldig nervøs for å gå opp kirkegulvet. Alle øyne på meg!! Hjelp.. he he Men vi startet heldigvis veldig tidlig med småting, så alt er klart! Utrolig rart å tenke på at dagen snart er her!
andemor Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Jeg føler meg vel ikke så stressa egentlig. Men her forleden natt drømte jeg at det "plutselig" var bryllupsdagen. Og jeg var ikke ferdig med talen min, og hadde ikke kontroll på noen ting! Hehe. Så innerst inne er jeg kanskje litt stressa likevel.
Møffi Skrevet 12. mai 2010 #14 Skrevet 12. mai 2010 Merker jeg tenker mer og mer på det, men de store sommerfuglene har forløpig ikke entret magen min... Mannen er mest nervøs for talen og jeg er håper jeg ikke faller eller besvimer i kirken 1 mnd igjen i dag og vi føler vi har kontroll *bank i bordet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå