catine Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Jeg trenger solpudder! Bruker nå id pudder- matte spf 15. huden min er litt fet og blank til tider. Lurer på hvilket pudder dere anbefaler... ?
vipsen2 Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg trenger solpudder! Bruker nå id pudder- matte spf 15. huden min er litt fet og blank til tider. Lurer på hvilket pudder dere anbefaler... ? Jeg anbefaler Clinique eller estee lauder. E.L sitt er nydelig!!! - det er også mineral pudder:)
Eske Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har et fra Estée Lauder og er ikke så råfan som jeg hadde håpet. Jeg er ikke veldig glad i shimmeret i det, og synes samtidig at en må legge på veldig mye for å få effekt. Akkurat det kan selvfølgelig også være en fordel da, siden en ikke risikerer å få for mye, men heller må bruke tid på å bygge opp farge. (Merk: Dette problemet kaaaan ha med børsten jeg bruker! Jeg har ikke helt funnet ut av dette enda.) I tillegg tror jeg at jeg får kviseutbrudd av denne, men det KAN også være rougen jeg bruker. Neste gang skal jeg gå for Chocolate Soleil fra Too Faced. Denne har jeg hørt veldig mye bra om, den er matt, godt pigmenter og lukter sjokolade!
Gjest Heidie Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Neste gang skal jeg gå for Chocolate Soleil fra Too Faced. Denne har jeg hørt veldig mye bra om, den er matt, godt pigmenter og lukter sjokolade! Bra valg, jeg elsker Chocolate Soleil :D
Honesty Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har solpudder fra Estee Lauder uten skimmer. Det heter Bronze Goddess nr. 1 Soft Matte Bronzer. Det har bittesmå skimmerkorn i selve pudderet, men er matt på huden, og dessuten ikke oransje.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Ingen - jeg bruker en mineral foundation i pudderform som "solpudder" (samme merke som jeg bruker ellers på resten av ansiktet så det skal ha samme "effekt" på huden min). Den er en nyanse mørkere enn min egen hud og gir derfor den ekstra lille gløden der det trengs en gir meg ikke det typsike "orange face" utseendet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå