Gå til innhold

Pulevenner

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er fordelene og ulempene ved pulevenner/fuckfriends?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eine bakdelen er vel at eine plutselig kan begynne få følelser for den andre (som kanskje ikkje blir gjengjeldt).

Skrevet

Kan ikke se noen fordeler med det. Sex med følelser er det eneste som duger, ellers kan det være det samme.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Gjerne litt lengre svar. :)

Jeg tror fordelene med å ha sex uten følelser med venn bekjent er at ja.. man har sex når man vil og uten alle følelsene. Egosex, men selvfølgelig må man gi for å få. I tillegg så slipper man å ligge rundt og om partneren har testet seg, så slipper man å bruke kondom og faren for kjønnssykdommer. I tillegg trenger man ikke å forholde seg til typen i det dagligdagse, så man kanskje slipper seg litt mer løs?

Ulempene er jo noen de også, som sagt kan man få følelser. Man kan kjenne seg sjalu når den andre har kontakt med andre, uavhengig om man har følelser eller ikke. Kan ødelegge vennskap om man har noe behov for å være venn med han/hun senere. Kan ha forskjellig "regler" og mens en kan ha behov for kos + vennskap kan en annen være fornøyd med bare sex.

Det var det jeg kom på. Noen fler?

Hva er det som gjør at enkelte ikke kan tenke seg sex uten følelser? Er dere i forhold? Det kan jo være avgjørende, for jeg husker selv at jeg ikke kunne se for meg sex uten følelser som noe bra når jeg hadde kjæreste selv, men dette synet forandret seg når jeg ble singel. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Mant trenger seg noen punkter i hodet for at en sånt arrangement skal fungere, men når de er i boks så er det bare å kjøre på.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fler?

Folk må da ha en mening om dette? ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

En ganske så stor fordel er jo at man får fast sex med noen man kjenner på forhånd, utan at man får alle de forpliktelsene og maset som følger med å ha en kjæreste.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltod lett å finne en kjæreste, og da har knullekompisen en misjon. Man får sex og nærhet uten å måtte ha en kjæreste, rett og slett.

En ulempe er at førholdet kan veldig "løst", man har ingen kontroll over hvor mange andre denne vennen har sex med.

Gjest Gjest
Skrevet

Ulempene er at kvinnen ofte faller for mannen og får romantiske følelser. Hin vil bli beskyttet og tatt vare på.

Mannen isolerer sex og blåser i alt annet. Han er glad om han slipper ansvar.

Gjest Blubberella
Skrevet

Ulempene er at kvinnen ofte faller for mannen og får romantiske følelser. Hin vil bli beskyttet og tatt vare på.

Eller omvendt...

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Her var problemet motsatt.

Skrevet

min erfaring er at en av partnerne ofte ender opp med å få følelser for den andre.. Så blir det bare kluss... Men det er MIN erfaring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...