hegejenta30 Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Som overskriften sier så trenger jeg tips til hvor gå når jeg skal bestille brudebukketten min. Siden vi skal gifte oss på Hvaler er det greit at blomster butikken ikke ligger så langt unna Fredrikstad sentrum, så vi bruker unødig tid på å kjøre å hente blomstene. Så håper det er noen her på forumet som har gode tips til hvor de er flinke til å lage brudebuketter... Jeg har heller ikke noen konkret idé om hvilke blomstrer jeg skal ha, rett og slett fordi det er så mye lekkert å finne ved google søk. Så det er jo da også krav til blomsterdekoratøren(e) at de er flinke til å lese personligheter og kan komme med gode tips.
Solstrålejenta Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Vi brukte Ilebys blomster til alle blomstene i vårt bryllup og var veldig fornøyd med det. Hun som lagde buketten min (eieren av stedet) var utrolig hyggelig og forstod meg med en gang. Jeg hadde med bilde av den type bukett jeg ønsket og det var ikke noe problem for dem å lage den Hun var også veldig flink til å hjelpe oss med å holde budsjettet på blomster nede. Vi sa en pris vi hadde å bruke, og så kom hun med forslag ut fra dette. En annen fordel var at hun kjente både kirken og lokalet vi skulle gifte oss i veldig godt, noe ikke vi gjorde i særlig stor grad ettersom vi ikke bor i området. Så Ilebys er absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå