Gå til innhold

The Hills og The City

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som ikke får sett de nyeste episodene av The Hills og The City på mtv.com? Vet dere om noen andre nettsider det går an å se de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.surfthechannel.com

Der pleier de å ha linker til andre steder å se TV-serier.

Skrevet

Noen fler som ikke får sett de nyeste episodene av The Hills og The City på mtv.com? Vet dere om noen andre nettsider det går an å se de?

Jeg får heller ikke sett de!! krise.. hadde gleda meg sååå..

så de to første men nå får jeg bare opp denne "sorry we are unable to offer this video to users in your region" -... ser at det er maaaange kommentarer under videoen om dette så det ser ut til at alle i europa sliter med dette problemet. jeg har fått den meldingen før i de andre sesongene men da forsvant det etter noen uker å så kunne jeg se igjen.. merkelig så vet ikke om det er meningen eller om det er en feil..

Skrevet

Jeg får heller ikke sett de!! krise.. hadde gleda meg sååå..

så de to første men nå får jeg bare opp denne "sorry we are unable to offer this video to users in your region" -... ser at det er maaaange kommentarer under videoen om dette så det ser ut til at alle i europa sliter med dette problemet. jeg har fått den meldingen før i de andre sesongene men da forsvant det etter noen uker å så kunne jeg se igjen.. merkelig så vet ikke om det er meningen eller om det er en feil..

Denne ukens episoder fikk jeg sett på mtv.com. Fant de forresten også her :)

Skrevet

Denne ukens episoder fikk jeg sett på mtv.com. Fant de forresten også her :)

åååå!!! love it! var inne på den bloggen igår men da kom jeg heller ikke inn, eller fikk sett. men nå ser det ut til å gå!=) takker og bukker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...