Gjest lrs Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har endelig sett lyset og dratt meg opp fra sofaen. Målet er og gå ned fra 65 kg til 55. Jeg jobber mildt sagt helt i blinde når det gjelder slanking. Aner ikke hva som funker og ikke iogmed at jeg ikke har holdt meg til noe program eller fast trening før. Men nå har jeg begynt. Om morgen går jeg ca 30-45 min tur, spiser egg til frokost, og gjør noe husarbeid. før jeg jeg senere tar en tur på trimsykkelen i ca 20 minutter. i tilegg til dette tenkte jeg og prøve trappeløping et par ganger i uken iogmed at jeg har 17 etg med trapper og ta av. Problemet er at jeg ikke vet om dette vil redusere vekta? Kostholdet er så som så. Har aldri spist på faste tidspunkt. Men nå den sisste uka har jeg klart og få i meg egg til froskot, smoothie til lunsj, fiskepinner og brokkoli til middag og en salat ett eller annet sted mellom her. Mulig dette ble rotete, men håper på tips og triks for og gå ned i vekt. på en sunn måte altså, ikke noe hysteri slanking fordi sommern nermer seg (eller litt da) :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå