Gå til innhold

Tisseuhell i sofaen

Anbefalte innlegg

Gjest maia
Skrevet

En unge sovna på sofaen og tissa seg ut. Stoff-sofa... Det lukter litt nå men kommer lukten til å forsvinne etterhvert? Prøvde å vaske med varmt vann og vanlig vaskemiddel men det har jo blitt en stor våt flekk.. Gode råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dyrebutikker får du kjøpt sånn spesialsåpe til å vaske der det er tisset i møblene, den er skikkelig effektiv. Og virker også på menneskeurin, tro meg, jeg har en sengevæter.

Om du ikke får tak i det er det zalo som aller best fjerne tisselukten fra urin, det lærte jeg på et oppdretterkurs en gang, der det ble annet ble tatt opp hvordan man fjernet tissemarkeringer rundt om, og det blir jo omtrent det samme bare at dette er menneskeurin.

du kan også høre med folk som vasker biler innvendig for folk, de har spesialsåper til å ta seter med.

Gjest maia
Skrevet

i dyrebutikker får du kjøpt sånn spesialsåpe til å vaske der det er tisset i møblene, den er skikkelig effektiv. Og virker også på menneskeurin, tro meg, jeg har en sengevæter.

Om du ikke får tak i det er det zalo som aller best fjerne tisselukten fra urin, det lærte jeg på et oppdretterkurs en gang, der det ble annet ble tatt opp hvordan man fjernet tissemarkeringer rundt om, og det blir jo omtrent det samme bare at dette er menneskeurin.

du kan også høre med folk som vasker biler innvendig for folk, de har spesialsåper til å ta seter med.

Ok, tusen takk for svar! Får ikke tak i dette i dag, men da får jeg prøve zalo først :-)

Skrevet

Eddik fjerner også lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...