Edie Skrevet 18. september 2003 #1 Skrevet 18. september 2003 Inspirert av tråden om kjælenavn på din kjære.. Vet du hvordan din kjære omtaler deg til venner, kollegaer? Han kan si masse nusselig eller søtt til meg, men da privat. Når han prater om meg balnt kollegaer; da sier han "dama mi". Til venner bruker han navnet mitt. "Dama mi" er liksom så...ja, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..Et uttrykk menn bruker for å være tøff liksom? Eller er jeg helt på jordet? Men han kysser meg gjerne ute, eller ja hvorsomhelst. Har hørt om de som ikke får kyss eller klem av sin kjære ute blant folk, fordi det er klissette!! Og da mener jeg ikke råklining! Det kan man gjøre hjemme synes jeg, men et kjapt kyss på munn?
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #2 Skrevet 18. september 2003 Tror han kaller meg "dama " til sine kamerater, eller navnet mitt. Og han er ikke redd for å holde meg i hånda eller kysse meg blant folk nei..
Azi Skrevet 18. september 2003 #3 Skrevet 18. september 2003 Kona mi... eller Sjefen Vi kysser overalt vi er ikke redd for det da Noen plasser må vi da skjerpe oss da
Edie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2003 eller Sjefen Han sier ikke Sjefen, men noen av kameratene hans omtaler meg som sjefen...... Må du høre med Sjefen først eller?
Titti72 Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 "Kjærsten min" sier han *Sukk* liker det så godt. "Samboer" er så kjedelig. Noen ganger i jobb sammenheng blir jeg oppgradert til "kona hans".
Azi Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 hihi.. synes det er hysterisk morsomt jeg
VesleBråka Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 Han bruker fornavnet mitt til venner, noe med å avgrense privatsfæren kanskje? Jeg bruker også hans fornavn til mine venner. Til meg bruker han kosenavn, vi holder hender og kysser offentlig. jeg liker ikke råklining offentlig da.. kjenner en jente som blir kalt Sjefen av guttens kompiser, og det er slett ikke humoristisk ment.. hun kommanderer så godt hun kan.
Væren Skrevet 18. september 2003 #9 Skrevet 18. september 2003 Han bruker navnet mitt eller "kånå mi"... Kanskje han også bruker noen andre navn som jeg ikke vet om!!!??? :o
monja Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Før brukte han "dama mi", men nå er det jammen meg blitt til "kjærringa mi" :o
Tusenfryd Skrevet 18. september 2003 #11 Skrevet 18. september 2003 "Min kone" - med stolthet i stemmen.
monja Skrevet 18. september 2003 #12 Skrevet 18. september 2003 "Min kone" - med stolthet i stemmen. sukk...."drømmende-holde-hodet-i-hendene-smiley"
Barbie Skrevet 18. september 2003 #13 Skrevet 18. september 2003 Tror han stort sett bruker "kona mi"... Hva han sier når jeg ikke er til stede,vet jeg ikke.... Håper han ikke bruker hurpe og slike ord..
Champagne Skrevet 18. september 2003 #14 Skrevet 18. september 2003 Navnet mitt, kjøresten min eller dama mi, tror jeg. Vi kan godt kose offentlig, men begrenser det noe. Ikke råklining akkurat. Jeg kaller han pus foran kameratene, da bare smiler han lurt... og later som om han blir flau.
la Flaca Skrevet 18. september 2003 #15 Skrevet 18. september 2003 "Kjærringa" har det vært helt siden vi ble et par faktisk. Men for meg vil han alltid være *kjæresten min*, for han er det kjæreste jeg har :kysse: Kyssing+klenging offentlig og ustanselig blir det så det holder. Han er også snar til å ta hånden min hvis han har en mulighet *sukk*
Edie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #16 Skrevet 18. september 2003 Høres ut som de fleste har flotte kjærester! Så heldige vi er
Gjest Madam Felle Skrevet 18. september 2003 #17 Skrevet 18. september 2003 har ingen anelse , men jeg sier gubben min, eller min kjære og da er ikke gubben min negativt
@lfa Skrevet 18. september 2003 #18 Skrevet 18. september 2003 Han bruker navnet mitt eller "kånå mi"... Dette er bakdelen med å skulle gifte seg... Jeg takler ikke dette med "kånå mi". :o Synes det høres helt forferdelig ut... Selv om det er en helt vanlig ting å si her nede... Men kommer ikke til å si nei av den grunn, altså. :blunke: Sambo bruker navnet mitt, men har hørt at han også har kalt meg "sjefen" noen ganger. På en morsom måte. Ikke noe vondt ment.
Kaktus Skrevet 19. september 2003 #19 Skrevet 19. september 2003 Han bruker navnet mitt i blant, ellers er jeg "fruen". Vi kysser og holder hender offentlig, men ikke noe råklining nei. Synes faktisk det er litt unødvendig å spise opp hverandre i kassakøa på Rema 1000...
Suzy Skrevet 19. september 2003 #20 Skrevet 19. september 2003 Vet ikke helt, men en kollega av meg omtaler konstant kona si som "øverstkommanderende" - i en veldig kjærlig tone. Syns det er både morsomt og søtt Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå