Gjest Nanette Skrevet 8. mai 2010 #1 Del Skrevet 8. mai 2010 Hva er forskjellen på Leggings og Treggings? Jeg skjønner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 8. mai 2010 #2 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Treggings tror jeg er leggings som ligner jeans, mens leggings er...leggings :gjeiper: Endret 8. mai 2010 av Kitty_katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 8. mai 2010 #3 Del Skrevet 8. mai 2010 Treggings = "trouser leggings", altså typisk litt tykkere i stoffet og gjerne med sømmer som gjør at de ser mer ut som bukser. I Norge bruker man vel treggings om "jeans-tights" også (tror jeg?), mens i UK brukes "jeggings" (jeans leggings) mest om de som minner om jeans, ihvertfall iflg de britiske bladene jeg leser. Leggings/tights tenker jeg på som de i relativt tynn jersey eller strømpebuksemateriale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 8. mai 2010 #4 Del Skrevet 8. mai 2010 Første gang eg har hørt om treggings... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå