bubbelgum Skrevet 8. mai 2010 #1 Del Skrevet 8. mai 2010 Håret mitt er ille nå. Satt i extensions for et pr måneder siden, men nå ser det ikke bra ut. De "sklir" fra hverandre på en måte, å ja..ikke bra. Noen som har tips? De krøller seg, sklir fra hverandre å nei, ikke pent. Men kan jeg klippe de ut ? Litt usikker på hva som vil skje med det ekte håret mitt da. Dessuten har jeg veldig kort hår, noe som også plager meg. Håret har VELDIG mye å se på hvordan jeg har det inni meg, så må få gjort noe med det snart. Tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 8. mai 2010 #2 Del Skrevet 8. mai 2010 Håret mitt er ille nå. Satt i extensions for et pr måneder siden, men nå ser det ikke bra ut. De "sklir" fra hverandre på en måte, å ja..ikke bra. Noen som har tips? De krøller seg, sklir fra hverandre å nei, ikke pent. Men kan jeg klippe de ut ? Litt usikker på hva som vil skje med det ekte håret mitt da. Dessuten har jeg veldig kort hår, noe som også plager meg. Håret har VELDIG mye å se på hvordan jeg har det inni meg, så må få gjort noe med det snart. Tips ? Gå til en frisør og få det ordnet, koster sikkert skjorta da men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå