Azure Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet om denne har gått på tv i norge? Eventuelt når den kommer?
Auri Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Jeg tror ikke den har gått enda. Men bare for å advare (for jeg skulle ønske noen hadde gjort det for meg) Peyton og Lucas er ute av serien. Og sesongen suger. OTH uten Lucas og Peyton funker ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Nei den har ikke kommet på tv enda;) Men jeg så den på nettet:) Jeg synes faktisk sesong 7 var overraskende bra, selv om det er trist at ikke lucas og peyton er med lenger.. Noen av de nye som har kommet inn ble jeg faktisk veldig glad i:) Jeg sitter bare å venter utrolig spent på en sesong 8, som jeg håper kommer!
Gjest Invicta Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Sesong 7 er akkurat ferdig i USA. Sesong 8 kommer, det er bekreftet http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/about/ Jeg håper Lucas og Peyton kommer innom i sesong 8, savnet dem i sesong 7!
MissStiles Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har sett deler av sesong 7. Synes også den er bra.
Gjest Krizzy Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Men bare for å advare (for jeg skulle ønske noen hadde gjort det for meg) Peyton og Lucas er ute av serien. Og sesongen suger. OTH uten Lucas og Peyton funker ikke. Hvor er de, hvorfor er de borte? Endret 24. juni 2010 av Krizzy
Auri Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Mange forskjellige rykter om hvorfor de ikke ville være med lenger. Men i serien så har de vel flytta til Afrika eller noe sånt Men de kommer ikke tilbake; Chad Michael Murray og Hilarie Burton har slutta. Endret 26. juni 2010 av Ashelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå