Gå til innhold

Min venninne healer

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som har såkalte overnaturlige evner. Hun er synsk - på ordentlig, hun kan påkalle avdøde, og kan heale. Dette har hun gjort for utallige mennesker, meg og en del i min familie inkludert. Dette er ikke noe hun driver med " til daglig ", men hun gjør det for dem som ber henne om det, når hun ser at hun kan bidra. Hun driver ikke å forteller folk om at de skal vinne i lotto og denslags, men om faktiske hendelser som både har skjedd langt tilbake i tid - også i tidligere liv - og om hendelser som vil komme til å skje. I 99.8% av tilfellene har hun hatt rett, både for meg og mine, og for andre. Hun driver ingen form for egenreklame - dette er noe hun gjør gratis når hun blir bedt om det - så lenge hun ser at hun kan bidra.

Jeg er i bunn og grunn en skeptiker, men fordi hun er en person jeg kjenner veldig godt, har jeg alltid hatt tillit til henne. Hun er en privat person, som ikke prøver å være mer synlig enn hun har behov for, og gjør svært lite utav sine egne evner - hun er svært beskjeden av seg, og hjelper gjerne andre til å oppdage og utvikle egne evner.

Jeg forguder henne. Hun har hjulpet så mangen med så mye,og ber aldri om noesomhelst tilbake. Ta for eksempel min søster. Hun gikk til lege etter lege, psykolog etter psykolog i 7 år - ingen fant ut av hva det var med henne, men hun ble sykere og sykere for hver måned som gikk. Det tok min venninne 6 måneder intens behandling 3 ganger i måneden, så ble hun frisk igjen og begynnte å jobbe!!! Min søster føler seg som om hun er 10 år yngre og har også begynt å jogge 2 ganger i uken!!?!

Når du sier takk til henne, så sier hun bare et beskjedent "værsågod,skulle bare mangle" tilbake, og fortsetter en samtale om andre ting. Ikke er hun noe religiøs fanatiker eller noe alternativ "urtedame" med merkelige ideologier - jeg forstår faktisk ikke hva det er som gjør at hun er slik og klarer alt dette - men at hun klarer det, er hevet over enhver tvil!

Alltid med et beskjedent og vennlig smil, Alltid åpen og positiv-uansett. Hun har en ro og en " aura " rundt seg som sprer glede, og gir en umiddelbar ro for dem som er rundt henne. Du føler en umiddelbar trygghet rundt henne når du er nær henne, og hun er klok og kunskapsrik som få.

Jeg håper jeg har gitt et noenlunde inntrykk av henne. Det jeg søker, er faktisk noe så enkelt som gode tips til hva jeg kan gjøre for henne, som en slags gjengjeldelse. Jeg ønsker å vise henne hvor takknemlig jeg er for alt hun gjør og har gjort. Hun har endret livet for meg og så mange, og vi sliter mange med det samme - vi ønsker å vise takknemlighet på en god måte - for betaling vil hun ikke høre snakk om, da er alltid svaret; " du ville ha gjort akkurat det samme for meg, og det er klart jeg vil hjelpe deg. Det er jo derfor vi er her- for å vise hverandre kjærlighet og hjelpe hverandre frem i livet ".

Jeg blir rett og slett ydmyk. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal vise takknemlighet med.

Kan jeg be om gode råd????

Tusen takk på forhånd kjære alle dere!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det er enkelt. Lag noe godt bakverk til henne feks, be henne med ut på noe gøyalt, hva som helst som fryder. Det trenger ikke koste mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...