Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Skal ut på byen med en en stor venninnegjeng. Jeg kjenner ikke folket så veldig godt, så jeg har ikke spurt noen andre hva de skal gå med. (jeg er 37 år) Tipper det blir mye jeans, støvletter utenpå buksen, sorte overdeler og massevis av smykker...er litt sånn jeg har sett noen av dem før, men det er ikke helt min stil, i hvert fall ikke nå om våren. Så da lurer jeg på...kan jeg gå med en kjole som ligner litt på denne: http://oddmolly.com/content/collections/spring10_comp/closeup/38_249_52_front_7_3.jpg Jeg toner i så fall ned tilbehøret, er ikke så glad i mye smykker.. Vad tycks? Hadde det vært en fest hadde jeg følt meg trygg på at det var ok, men ut på byen går jeg sjelden så jeg vet ikke helt. Mange av disse jentene er kommende arbeidskollegaer, så jeg vil jo gjerne passe inn, men samtidig vil jeg være "meg selv" og ha min stil. Innlegget er endret Bond, mod Endret 8. mai 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #2 Del Skrevet 7. mai 2010 Sorry at jeg må si det,men den kjolen var direkte stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Del Skrevet 7. mai 2010 Sorry at jeg må si det,men den kjolen var direkte stygg. Helt grei det, det er jo heller ikke den kjolen jeg har, men jeg vil si at de er omtrent like pyntet. Min er kjøpt i Danmark og jeg finner den ikke på nett, men jeg syntes den kan minne litt om silkekjolene fra Odd Molly. Min kjole er dusere i fargene, har helt lange armer uten noen volanger på, og så er den litt utringet. Men den skrår utover på samme måten som den på bildet. Men svar på spørsmålet heller... er det for pyntet å komme med en slik type kjole på byen? (om du syntes den jeg linket til er stygg spiller jo ingen rolle..jeg liker min kjole kjempegodt og vil gjerne finne anledning til å bruke den, men jeg vil absolutt ikke være overpyntet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 7. mai 2010 #4 Del Skrevet 7. mai 2010 Nei den er ikke altfor pyntete.Du må bare passe på at du ikke har for mye tilbehør osv.Ha på svarte tights/strøper.Noen pene øredobber som macther kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 7. mai 2010 #5 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes godt du kan ha en slik kjole på byen. Synes ikke det blir for pyntet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. mai 2010 #6 Del Skrevet 7. mai 2010 Det blir drøyt! Ser ut som du skal på sjørøver-party på Halloween. Æsj, fy faen så stygg! Takk gud for at vi har forskjellig smak, og at sånne utkledningsantrekk ikke er veldig populært! -er nok en grunn til det! Fy faen! Håper du er over 70 år..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 7. mai 2010 #7 Del Skrevet 7. mai 2010 Det blir drøyt! Ser ut som du skal på sjørøver-party på Halloween. Æsj, fy faen så stygg! Takk gud for at vi har forskjellig smak, og at sånne utkledningsantrekk ikke er veldig populært! -er nok en grunn til det! Fy faen! Håper du er over 70 år..! Herregud.. hva er problemet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 8. mai 2010 #8 Del Skrevet 8. mai 2010 Flott kjol e det der, så den kan du trygt bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Del Skrevet 8. mai 2010 Det blir drøyt! Ser ut som du skal på sjørøver-party på Halloween. Æsj, fy faen så stygg! Takk gud for at vi har forskjellig smak, og at sånne utkledningsantrekk ikke er veldig populært! -er nok en grunn til det! Fy faen! Håper du er over 70 år..! Så hyggelige folk er her inne! TS, synes kjolen var fin jeg, og synes absolutt du kan gå med den/en lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå