Evalilja Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 En gang annen hver måned.. kanskje en gang i måneden nå som det er sommer;)eller to.. aner ikke:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er vel stort sett ute onsdager og enten fredag eller lørdag. Onsdager er det onsdagspils med en gjeng jeg har kjent gjennom mange år. Vi møtes ved 20-tiden og avslutter som regel rundt kl. 23 og det hele foregår i rolige former. I helgene varierer det veldig. Noen ganger er vi bare ute og spiser og tar noen øl etterpå før vi går hjem, mens enkelte ganger ender vi opp med å være ute til det stenger. Vennegjengen min er svært sjelden på typiske "dansesteder", vi foretrekker brune puber med et moderat volum på musikken så det er mulig å snakke sammen. Har blitt litt "gamle og kjipe" med årene:-)
Papierschere Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Om vinteren er jeg vel ute omtrent 1 eller 2 ganger i måneden. Men nå som sommeren kommer, blir det nok ofte hver helg. Og kanskje noen ukedager også, dersom været passer til dette. Ingenting er jo så kjekt som en båttur en fin sommerdag, med ei flaske eller et glass med noe god drikke i hånda. Og blir ofte en tur på byen når båtturen er over Endret 7. mai 2010 av Papierschere
Gjest scorpius Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Ikke så ofte nå lenger. Kanskje noen få ganger i året...
Gjest Pucifer Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Aldri. Eller før var jeg mye ute..når jeg var mellom 14 og 19 år (jeg kom alltid inn på utesteder som 14-åring) Men jeg har faktisk ikke vært på byen på minst 7 år.
Gjest Trajan Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Skal vi se sist jeg var ute på byen på utelivet var i 2006...Så man kan si ekstremt kjeldent eller er det sjeldent.....
Rabadamtimtim Skrevet 14. august 2010 #13 Skrevet 14. august 2010 ? Mellom 6-8 ganger i måneden, skjønner egentlig ikke folk som er så kjipe at de bare sitter hjemme og sturer for seg selv!
Anglofil Skrevet 14. august 2010 #14 Skrevet 14. august 2010 Mellom 6-8 ganger i måneden, skjønner egentlig ikke folk som er så kjipe at de bare sitter hjemme og sturer for seg selv! Så det at man ikke går ut på byen betyr at man er kjip og bare sitter hjemme? Det finnes da en mellomting, alt er ikke svart-hvitt. Selv trives jeg ikke blant festing, øl og fulle folk, men jeg kan godt gå på restaurant og kose meg, eller dra på kino. Man kan gjøre andre ting enn å bare sitte hjemme selv om man ikke går ut en kveld for å få med seg utelivet. Mvh Yvonne
Rabadamtimtim Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Så det at man ikke går ut på byen betyr at man er kjip og bare sitter hjemme? Det finnes da en mellomting, alt er ikke svart-hvitt. Selv trives jeg ikke blant festing, øl og fulle folk, men jeg kan godt gå på restaurant og kose meg, eller dra på kino. Man kan gjøre andre ting enn å bare sitte hjemme selv om man ikke går ut en kveld for å få med seg utelivet. Mvh Yvonne Om alt en gjør ute er å spise på resturant og gå på kino så er en kjip jo! Det er jo ikke måte på hvor mange som er trauste og kjedelige i dette landet... Å kose seg ute og danse og delta i livet er faktisk bare artig og kos for alle som er oppegående nok til det!
Anglofil Skrevet 14. august 2010 #16 Skrevet 14. august 2010 Om alt en gjør ute er å spise på resturant og gå på kino så er en kjip jo! Det er jo ikke måte på hvor mange som er trauste og kjedelige i dette landet... Å kose seg ute og danse og delta i livet er faktisk bare artig og kos for alle som er oppegående nok til det! Nei, for alle er det ikke kos å være ute og danse. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig på byen, for alt man gjør er jo å drikke - og eventuelt danse. Og selv om jeg synes dans er gøy, synes jeg ikke det er spesielt festlig blant fulle folk. Du sier at alt man gjør på restaurant er å spise. Nei, man snakker med mennesker, hygger seg i andres nærvær og har det gøy med sine venner og kjære. Det betyr derimot ikke at man ikke har et liv, bare at folk er forskjellige. Det handler overhodet ikke om at ikke er oppegående nok, bare at vi har ulike preferanser. Mvh Yvonne
Kråkesaks Skrevet 14. august 2010 #17 Skrevet 14. august 2010 Nei, for alle er det ikke kos å være ute og danse. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig på byen, for alt man gjør er jo å drikke - og eventuelt danse. Og selv om jeg synes dans er gøy, synes jeg ikke det er spesielt festlig blant fulle folk. Du sier at alt man gjør på restaurant er å spise. Nei, man snakker med mennesker, hygger seg i andres nærvær og har det gøy med sine venner og kjære. Det betyr derimot ikke at man ikke har et liv, bare at folk er forskjellige. Det handler overhodet ikke om at ikke er oppegående nok, bare at vi har ulike preferanser. Mvh Yvonne Amen. Jeg går sjelden på byen, men tar meg gjerne en cafetur. Hvorfor? Fordi bylivet handler om fulle folk og mesteparten av kvelden går med til å stå i kø eller å være i et lokale som er så støyfullt at man må rope for å snakke med den personen som står ved siden av deg.
jordbarn Skrevet 14. august 2010 #18 Skrevet 14. august 2010 Nei, for alle er det ikke kos å være ute og danse. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig på byen, for alt man gjør er jo å drikke - og eventuelt danse. Og selv om jeg synes dans er gøy, synes jeg ikke det er spesielt festlig blant fulle folk. Du sier at alt man gjør på restaurant er å spise. Nei, man snakker med mennesker, hygger seg i andres nærvær og har det gøy med sine venner og kjære. Det betyr derimot ikke at man ikke har et liv, bare at folk er forskjellige. Det handler overhodet ikke om at ikke er oppegående nok, bare at vi har ulike preferanser. Mvh Yvonne ENIG!!:D
Gjest Raindrops Skrevet 15. august 2010 #19 Skrevet 15. august 2010 I sommer har jeg vært ute mye, tilnærmer her helg, men ellers er ikke ute på byen så veldig mye. Kanskje en gang mnd, gjerne sjeldnere.
Gjest Katee Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 2-3 ganger i mnd, men det varierer veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå