Gå til innhold

Hvor ofte tilbringer du en kveld ute på utelivet i byen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang annen hver måned.. kanskje en gang i måneden nå som det er sommer;)eller to.. aner ikke:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel stort sett ute onsdager og enten fredag eller lørdag. Onsdager er det onsdagspils med en gjeng jeg har kjent gjennom mange år. Vi møtes ved 20-tiden og avslutter som regel rundt kl. 23 og det hele foregår i rolige former.

I helgene varierer det veldig. Noen ganger er vi bare ute og spiser og tar noen øl etterpå før vi går hjem, mens enkelte ganger ender vi opp med å være ute til det stenger. Vennegjengen min er svært sjelden på typiske "dansesteder", vi foretrekker brune puber med et moderat volum på musikken så det er mulig å snakke sammen. Har blitt litt "gamle og kjipe" med årene:-)

Skrevet (endret)

Om vinteren er jeg vel ute omtrent 1 eller 2 ganger i måneden. Men nå som sommeren kommer, blir det nok ofte hver helg. Og kanskje noen ukedager også, dersom været passer til dette.

Ingenting er jo så kjekt som en båttur en fin sommerdag, med ei flaske eller et glass med noe god drikke i hånda. Og blir ofte en tur på byen når båtturen er over ;)

Endret av Papierschere
Skrevet

2-3 ganger i året tipper jeg, du da Kjetil S?

Gjest scorpius
Skrevet

Ikke så ofte nå lenger. Kanskje noen få ganger i året...

• 2 måneder senere...
Skrevet

en gang i måneden

Gjest Pucifer
Skrevet

Aldri.

Eller før var jeg mye ute..når jeg var mellom 14 og 19 år (jeg kom alltid inn på utesteder som 14-åring)

Men jeg har faktisk ikke vært på byen på minst 7 år.

Skrevet

Et par ganger i uken :)

Gjest Trajan
Skrevet

Skal vi se sist jeg var ute på byen på utelivet var i 2006...Så man kan si ekstremt kjeldent eller er det sjeldent.....

Skrevet

Aldri.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Sist var på nyttårsaften :gjeiper:

Skrevet

?

Mellom 6-8 ganger i måneden, skjønner egentlig ikke folk som er så kjipe at de bare sitter hjemme og sturer for seg selv!

Skrevet

Mellom 6-8 ganger i måneden, skjønner egentlig ikke folk som er så kjipe at de bare sitter hjemme og sturer for seg selv!

Så det at man ikke går ut på byen betyr at man er kjip og bare sitter hjemme? Det finnes da en mellomting, alt er ikke svart-hvitt. Selv trives jeg ikke blant festing, øl og fulle folk, men jeg kan godt gå på restaurant og kose meg, eller dra på kino. Man kan gjøre andre ting enn å bare sitte hjemme selv om man ikke går ut en kveld for å få med seg utelivet.

Skrevet

Så det at man ikke går ut på byen betyr at man er kjip og bare sitter hjemme? Det finnes da en mellomting, alt er ikke svart-hvitt. Selv trives jeg ikke blant festing, øl og fulle folk, men jeg kan godt gå på restaurant og kose meg, eller dra på kino. Man kan gjøre andre ting enn å bare sitte hjemme selv om man ikke går ut en kveld for å få med seg utelivet.

Om alt en gjør ute er å spise på resturant og gå på kino så er en kjip jo! Det er jo ikke måte på hvor mange som er trauste og kjedelige i dette landet...

Å kose seg ute og danse og delta i livet er faktisk bare artig og kos for alle som er oppegående nok til det!

Skrevet

Om alt en gjør ute er å spise på resturant og gå på kino så er en kjip jo! Det er jo ikke måte på hvor mange som er trauste og kjedelige i dette landet...

Å kose seg ute og danse og delta i livet er faktisk bare artig og kos for alle som er oppegående nok til det!

Nei, for alle er det ikke kos å være ute og danse. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig på byen, for alt man gjør er jo å drikke - og eventuelt danse. Og selv om jeg synes dans er gøy, synes jeg ikke det er spesielt festlig blant fulle folk. Du sier at alt man gjør på restaurant er å spise. Nei, man snakker med mennesker, hygger seg i andres nærvær og har det gøy med sine venner og kjære. Det betyr derimot ikke at man ikke har et liv, bare at folk er forskjellige. Det handler overhodet ikke om at ikke er oppegående nok, bare at vi har ulike preferanser.

Skrevet

Nei, for alle er det ikke kos å være ute og danse. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig på byen, for alt man gjør er jo å drikke - og eventuelt danse. Og selv om jeg synes dans er gøy, synes jeg ikke det er spesielt festlig blant fulle folk. Du sier at alt man gjør på restaurant er å spise. Nei, man snakker med mennesker, hygger seg i andres nærvær og har det gøy med sine venner og kjære. Det betyr derimot ikke at man ikke har et liv, bare at folk er forskjellige. Det handler overhodet ikke om at ikke er oppegående nok, bare at vi har ulike preferanser.

Amen. Jeg går sjelden på byen, men tar meg gjerne en cafetur. Hvorfor? Fordi bylivet handler om fulle folk og mesteparten av kvelden går med til å stå i kø eller å være i et lokale som er så støyfullt at man må rope for å snakke med den personen som står ved siden av deg.

Skrevet

ENIG!!:D

Gjest Raindrops
Skrevet

I sommer har jeg vært ute mye, tilnærmer her helg, men ellers er ikke ute på byen så veldig mye. Kanskje en gang mnd, gjerne sjeldnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...