Gå til innhold

farge på duk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt mye på hvordan jeg vil ha bordpynten på min store dag. Jeg vet at jeg ikke har lyst på sølvlysestaker og den type stil, det blir noe røffere.

Jeg har lyst å bruke mye fra naturen, og vurderer faktisk å lage lysestaker av tre eller noe lignende, men er mulig det blir pyramidelys.

Det jeg lurer mest på er hva slags farge jeg skal ha på duken. Jeg har egentlig ikke lyst til å ha den helt hvit. Kunne tenke meg en liten fargenyanse mot beige i den. Har vurdert å ha en slags løper midt på bordet i en eller annen høstfarge (veldig usikker på dette).

Noen andre som har tenkt på å ha noe annet enn hvit duk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er blitt bestemt at fra nå av heter det "på VÅR store dag".

Skrevet
Jeg tror det er blitt bestemt at fra nå av heter det "på VÅR store dag".

Beklager glippen :oops:

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe??

min store dag vil jeg ha ivoryduker.....

Skrevet

Det er igrunnen både min, hans og vår store dag :D

Skrevet

...men har det vært noen tråd der akkurat det med min og vår har blitt diskutert...?

Trodde jeg fikk med meg det meste....

Men det var disse dukene, da.....

Skrevet

Jeg synes i grunn det er mest stilrent med hvite duker jeg da, så jeg holder en knapp på det uansett. Men å ha en løper midt på bordet i en eller anne farge synes jeg kan være en god ide.

Skrevet

Det finnes duker i andre farger enn hvit, vi så på en duk i fargen vanilje som var veldig flott!

Vi skal ha hvit duk, vanilje og dyprøde servietter, vanilje og dyprøde lys, og vanilje og dyprøde blomsterdekorasjoner. Tror det kan bli flott!

Vet noen om noe sted de har billige speilfliser til å sette f.eks. kubbelys på? Tror det kan bli veldig fint. Runde, firkantede eller åttekantede.

Tanken er da stor dyprød serviett med mindre vanilje serviett oppå, og så speilflis med kubbelys oppå der igjen.

Skrevet

PÅ Nille eller Tiern eller Plenty har de billige speilfliser. Det oppdaget jeg etter å ha vært på Duka og betalt det tidobbelte. (no kidding)

Gjest Madam Felle
Skrevet

jeg ville gått for en beige eller noe slikt siden du skal ha gå for naturfarger. tror det ville krasjet med en helt hvit duk, men det er min mening.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha hvit duk, og dekke med hvit.... serviettene skal være turkis (tøyservietter), bordkortet skal være et vaniljefarget blad som ligger oppå servietten. Så skal vi ha noen skåler på bordet med turkise stener oppi med stråd og hvite blomter. Så skal vi ha 60 T-lys rudnt på bordet et for hver gjest.

Gavebordet skal også gå i turkis og hvit.... håper dette blir bra..

Skrevet
Gavebordet skal også gå i turkis og hvit....

Du får instruere gjestene dine om farge på kort og gavepapir, da... :blunke:

---------------------------------------------------------------------------

Det var ikke meningen å mobbe her.

Jeg ville bare illustrere hvor lett det er å trekke ut småsetninger, isolere dem og le av dem når de endrer mening....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener selvfølgelig gavebordet, uten gaver da..... duk... en sløyfe i turkis e.l. Håper for din del at du forsto det!

Skrevet
Jeg mener selvfølgelig gavebordet' date=' uten gaver da..... duk... en sløyfe i turkis e.l. Håper for din del at du forsto det![/quote']

Skjønte såpass, ja.... :ler:

Skrevet

Vi skal nok ha hvit duk, rett og slett fordi det har de i lokalet fra før. Ellers så hadde jeg syntes det hadde vært spennende med røde duker, og heller hvite servietter. Nå blir det altså omvendt, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...