Gjest Miss Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Kjæresten min har sagt at han er nysgjerrig på hvem eksen min er. Jeg og kjæresten har vært ilag i 1,5 år og det er ca 2,5 år siden jeg var ilag med eks. Snakker omtrent aldi om eks mine, men svarer han når han spør og av og en sjelden gang dukker han automatisk opp i samtaler. Har ikke noen kontakt med noen av mine tidligere flammer. Er totalt ferdig med han, og har helst lyst til å ikke mimre eller snakke noe spesielt om de. Har begynt et nytt kapittel, et helt nytt deilig liv med kjæresten min, og har aldri hatt det bedre. Derfor plager det meg litt at han vil vite hvem det er. Vil ikke at han skal søke de opp å sammenligne seg med han. Som sagt. De er så forskjellige, og jeg har også forandret meg mye, til det positive. Hvor vanlig er det at kjærester vil vite hvem ekser er? Har dere sagt det?
Gjest preterita Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har ingen eks, så vet ikke hva som er vanlig - men jeg ville nok stusse mer enn litt om jeg var kjæresten din. Skjønner jo at du ikke har lyst til å prate om vedkommende oppad stolper og nedad vegger, men at du nekter å si hvem det er, virker merkelig. Du trenger jo ikke utbrodere hvorfor det ble slutt, osv, men det kan da ikke gjøre noe å si noe sånt: "Han heter Gustav, jeg traff ham på studiet. Vi festa mye, krangla for det meste, men Inter-rail-turen vi tok, er et fint minne."
Gjest miss Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Joda. Har sagt hva han heter til fornavn og litt om han og forhodlet vårt. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har så veldig problem med at han skal vite hvem det er, er vel kanskje fordi jeg har forandret meg så mye og ferdig med mitt gamle jeg. Kanskje en smule flau over meg selv fordi eks ikke behandlet meg så fint og jeg ikke klarte å rive meg løs med det første? Skjønner ikke helt hva han vil med han..
Gjest preterita Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Kanskje en smule flau over meg selv fordi eks ikke behandlet meg så fint og jeg ikke klarte å rive meg løs med det første? Du, akkurat det der synes jeg at du skal fortelle kjæresten din. Han er nysgjerrig (det er menneskelig), men blir møtt med en avvisende holdning fra deg. Da er det ikke rart om han blir enda mer nysgjerrig. Hvis du helt åpent sier at det er en periode i livet som du skulle ønske så annerledes ut, vil han sikkert forstå og respektere ditt ønske om å legge bort temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå