Gå til innhold

Norsk doku om hun som måtte ha det så perfekt rundt seg

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husker det var en laang tråd her om en dokumentar der det var en familie som måtte ha det så plettfritt rundt seg. Barna gikk i gameldagse, supersøte klær og alt måtte være perfekt, spesielt interiøret. Så var det en annen familie som lot humla suse litt mer. Noen som husker dette? Mener programmet lå ute på nett-tv og at hun damen hadde en blog?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk, der var den :)

Skrevet

Gud så irriterende måte hun skriver på

Gjest Alligator
Skrevet

Yikes. Jeg...blir megairritert...av den...måten å...skrive på!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker det sto en artikkel i Aftenposten eller noe, men finnes det en dokumentar også? Fascinerende perfeksjonistisk (bortsett fra språklig).

Gjest Squill
Skrevet

Jeg får creeps av mødre som konsekvent omtaler døtrene sine som prinsesser...

Gjest Mahareth
Skrevet

Dét er en blogg jeg ikke orker å se engang, på grunn av alle ... overalt! :bond:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bra det ikke er bare meg. Jeg ble nesten sint da jeg i går fikk spørsmålet om vi "vil vite om vi har en prinsesse eller gutt i magen.." :kjefte:

Skrevet

Takk! Begynte å bli redd for at jeg var alene ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hun var ikke penen gang bare sikkelig slitsomt.Tror hun har det sååååå bra:)good

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som har greid å finne ut om det fremdeles går an å se dokumentaren på nett-tv?

Skrevet (endret)

Noen som har greid å finne ut om det fremdeles går an å se dokumentaren på nett-tv?

Er det denne du mener? http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/561694

Det er ihvertfall mange linker til medieomtaler på bloggen hennes.

Endret av Purple
Skrevet

Haha, for en blogg! Håper hun får emo-kids.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvorfor noen ønsker å kritisere og slenge dritt om henne, bortsett fra dårlig skjult misunnelse. Hun sier ikke at alle må gjøre som henne, hun sier ikke at alt er på stell konstant, og hun sier ikke noe negativt om folk som velger å gjøre noe annerledes. Dette må være et kroneksempel på janteloven i Norge. Hvordan folk klarer å komme med surmagede kommentarer fordi noen har valgt noe som fungerer for dem begriper jeg ikke.

Gjest Spinell
Skrevet

Enig med Tabris! Det er jo ikke vanskelig å unngå bloggen hennes, så sparer man seg all den irritasjonen :)

Folk kan ha ulik smak, og bloggeren forsøker virkelig ikke å pushe sin smak over på andre. Hun viser fram hvordan de gjør det, har en positiv vinkling og tar anstendig gode bilder. Livsstilen er deres valg, og det går da ikke ut over noen.

(Men jeg tar gjerne en diskusjon på generelt grunnlag om både knekkprosa og det å kalle barna for prinser og prinsesser.)

Skrevet

Én ting som er så fantastisk med blogger er at man bestemmer helt selv hva man ønsker å fokusere på. Noen blogger om dagliglivets opp- og nedturer, noen sutrer som et uvær om forkjølelse, stress og dårlig samvittighet, mens andre velger å fokusere på det positive og ordentlige.

De aller aller færreste bloggerne legger ut mer enn en side av seg selv, og ikke nødvendigvis en helthetlig en engang.

Det var da voldsomt til lynsjestemning det ble her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...