Babe901 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 For 3 uker siden kom jeg ut av et forhold på 1 1/2 år. Det er veldig mye å forklare, men jeg har aldri vært utro mot han andre. Men jeg og han jeg har kontakt med nå har hele tiden hatt kontakt i et halvt år, og det har vært ganske intenst. Så når det ble slutt med meg og han forrige på grunn av dette her, så var det ganske vanskelig å holde oss unna når vi faktisk hadde muligheten. Uansett. Han jeg holder på med nå vet jeg vil at vi skal være kjærester, men han venter til jeg er klar siden jeg har sagt at jeg trenger litt tid. Nå, etter bare 3 uker, så føler jeg meg egentlig veldig klar. Og jeg har lyst til å overraske han på en stor fest jeg og han skal holde sammen i morgen. Jeg har lyst til å få oppmerksomheten til alle som kommer dit, og spørre om han vil være kjæresten min. (Litt barnslig, men så er jeg litt barnslig av meg ). Det jeg lurer på er om dette kanskje er for tidlig? Men jeg føler meg klar for å gå inn i et nytt forhold nå, og han er virkelig en fantastisk gutt. Hva mener du om dette?
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Eeeh, vil du at alle skal følge med på dere når du spør han om han vil være kjæresten din? Det er bare du som kan vite om du er klar, noen hopper rett inn i nytt forhold (klar eller ikkje) og noen venter noen uker, måneder eller år før de begir seg inn i et nytt forhold. Så om du føler deg klar, så er du sikkert det.
Gjest Gjesty Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Dette vil jeg også gjerne ha synspunkter på. Jeg ville ikke ha spurt han foran masse folk i allefall! Han har jo sagt han vil vente, og tror det blir kleint for han å skulle bli satt i den situasjonen foran venner og bekjente. Ta det på tomannshånd, du..
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 For 3 uker siden kom jeg ut av et forhold på 1 1/2 år. Det er veldig mye å forklare, men jeg har aldri vært utro mot han andre. Men jeg og han jeg har kontakt med nå har hele tiden hatt kontakt i et halvt år, og det har vært ganske intenst. Så når det ble slutt med meg og han forrige på grunn av dette her, så var det ganske vanskelig å holde oss unna når vi faktisk hadde muligheten. Uansett. Han jeg holder på med nå vet jeg vil at vi skal være kjærester, men han venter til jeg er klar siden jeg har sagt at jeg trenger litt tid. Nå, etter bare 3 uker, så føler jeg meg egentlig veldig klar. Og jeg har lyst til å overraske han på en stor fest jeg og han skal holde sammen i morgen. Jeg har lyst til å få oppmerksomheten til alle som kommer dit, og spørre om han vil være kjæresten min. (Litt barnslig, men så er jeg litt barnslig av meg ). Det jeg lurer på er om dette kanskje er for tidlig? Men jeg føler meg klar for å gå inn i et nytt forhold nå, og han er virkelig en fantastisk gutt. Hva mener du om dette? Er bare opp til deg hva du føler deg klar for. Ingen mal på hvor lenge du må vente for å bli klar for et forhold igjen.
Babe901 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Dette vil jeg også gjerne ha synspunkter på. Jeg ville ikke ha spurt han foran masse folk i allefall! Han har jo sagt han vil vente, og tror det blir kleint for han å skulle bli satt i den situasjonen foran venner og bekjente. Ta det på tomannshånd, du.. Åja, da skrev jeg kanskje krunglete. Han er helt klar, så klar som han kan få blitt. Men han venter til jeg er klar for et forhold. Han er av den noe lettrørte fyren, og jeg tror han kunne blitt superglad om jeg spurte forran vennene hans.
Kjetil S. Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Det å gå for raskt inn i et nytt forhold vil veldig sjeldent være veldig smart. Man får en følelse av å fortsette der man slapp, og et ekte mellomrom vil være ikke-eksisterende. ...mener nå jeg i alle fall... :-)
Gjest Emera Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg føler som Kjetil S. her. Klart det kan gå helt fint, men det er fare for at man blir "tatt igjen av seg selv" et lite stykke uti det nye forholdet. Fordi man ikke var så ferdig med det gamle forholdet som man trodde.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Eg syns det hadde blitt litt pinlig å overvære. Syns det blir et lite skrik etter for oppmerksomhet når man gjør slikt foran folk. Bare flaut. Blir liksom litt som når folk går ned på kne foran familie og venner eller frir på storskjermen på fotballkamp el.l. Tipper det kan bli kleint og om man vil si nei så føler man seg pressa til å si ja likevel, bare pga at man ikkje vil drite ut personen som spør foran alle og einhver. Hadde eg vært deg hadde eg tatt det på tomannshånd.
Gjest Trajan Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Etter min menning kan man starte et nytt forhold rundt 5 minutter etter at det forgje er slutt
Babe901 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2010 Eg syns det hadde blitt litt pinlig å overvære. Syns det blir et lite skrik etter for oppmerksomhet når man gjør slikt foran folk. Bare flaut. Blir liksom litt som når folk går ned på kne foran familie og venner eller frir på storskjermen på fotballkamp el.l. Tipper det kan bli kleint og om man vil si nei så føler man seg pressa til å si ja likevel, bare pga at man ikkje vil drite ut personen som spør foran alle og einhver. Hadde eg vært deg hadde eg tatt det på tomannshånd. Nå er han veldig klar på hva han føler, så er ingen fare for å bli skuffet. Det vet jeg iallefall. Jeg har litt lyst å gjøre det forran alle, nettopp fordi jeg har lyst til å vise til alle at jeg er glad i han og er klar for noe mer Hadde jeg vært usikker på svaret hadde jeg selvfølgelig ikke tatt det forran mange andre..
Babe901 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2010 Etter min menning kan man starte et nytt forhold rundt 5 minutter etter at det forgje er slutt å? hvorfor mener du det?
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 å? hvorfor mener du det? fordi hun mener det..
Carline Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Synes det kommer helt ann på hvordan situasjonen rundt bruddet er, noen forhold har vært "slutt" lenge før det ble slutt. Hvis du føler at du er følelsesmessig ferdig med det forrige forholdet, så er det bare å kjøre på
PecanPie Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Hvis det føles rett, syns ikke jeg det er noe i veien for at du inngår i et nytt forhold nå. Men om jeg hadde vært gjest på festen deres, ville jeg blitt fryktelig flau på dine og deres vegne. Én ting hadde vært om du skulle fri. "Kåre, jeg spør deg" blir liksom noe helt.. annet. Det er fint at du er glad i ham, men jeg har aldri forstått behovet for å måtte "bevise" det for omverdenen. Kjenner jeg får litt vondt i magen her og nå.
Gjest -L- Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 Eg syntes egentlig det var litt søtt og du viser mye guts dersom du går igjennom med dette. Bare sørg for at du vet at han ikkje har noe sån greie med at det er mannen som skal spørre først. Noen menn hadde kanskje syntes det var flaut at damen tok det skrittet "for" han forran alle vennene hans.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Blir en snakkis blandt gjestene ihvertfall.. Synes det høres litt desperat og merkelig ut jeg.. Men det er meg da..
Babe901 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2010 Synes det kommer helt ann på hvordan situasjonen rundt bruddet er, noen forhold har vært "slutt" lenge før det ble slutt. Hvis du føler at du er følelsesmessig ferdig med det forrige forholdet, så er det bare å kjøre på Du sier noe.. Og jeg føler jeg er helt ferdig med det forrige forholdet, selv om det alltid vil være en stor del av meg.
Babe901 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2010 Ville bare si at det er gjennomført,og kunne ikke vært mer vellykket Både folkene som var der og han selv synes det var helt herlig. Så jeg ser ikke på det å spørre forran andre som en ting som blir flaut og pinlig (som noen av dere mente det ville bli).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå